هر اقدام اسرائیل با پاسخی بسیار متفاوت‌تر از وعده صادق۲ مواجه می‌شود

سردار فدوی گفت:اگر اسرائیل اقدامی انجام دهد، اقدامی انجام می دهیم که قابل مقایسه با وعده صادق ۲ نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  سردار علی فدوی در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار نیلوفروشان درباره ادعای امارات برای مالکیت جزایر سه گانه اظهارکرد: خباثت اماراتی‌ها از اول انقلاب آغاز شده است. آنها یک متنی را می‌نویسند و در تمام نشست‌ها می‌خوانند. اروپایی‌ها هم در همه شرایط نشان دادند که هیچ اراده و استقلالی ندارند.


وی با اشاره به اینکه بسیاری از نقشه های این منطقه توسط خود اروپاییان تهیه شده است، گفت: اروپایی‌های کار احمقانه‌ای انجام دادند و در پی حماقت های آمریکایی هستند برخی از برندهای ایران عمرشان از کل کشورهای حاشیه خلیج فارس بیشتر است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان در مورد تاثیر شهادت فرماندهان جبهه مقاومت گفت: همیشه شهادت قوتی در خود دارد که این قوت مضاعف قبلی می شود و تعداد بالای شهدای فرمانده جبهه مقاومت نشان‌دهنده این است که قوه جبهه مقاومت در آینده و هم اکنون نسبت به قبل بروز بیشتری دارد در حالیکه آمریکایی‌ها، صهیونیست ها و اروپایی ها باهم توان خود را متمرکز کردند تا حزب الله را از کار بیندازند اما فهمیدند اگر حزب الله قبلا ۶۰ موشک شلیک می کرد اکنون ۲۰۰ موشک شلیک می کند و قوه آنها افزایش یافته است.

وی ادامه داد: قوه و قدرتی که خدا در شهادت گذاشته است باعث شده که یاران آنها بیشتر از قبل و با قدرت بیشتر مبارزه کنند و هم فرد شهید در اعلی علیین جا گرفته است.

سردار فدوی در مورد استفاده اسرائیل از کشورهای منطقه برای شلیک موشک به سمت ایران گفت: همه کشورهای منطقه محکم گفتند که اجازه نمی دهند از هوا و فضای آنها استفاده شود یعنی صهیونیست ها نمی توانند اقدام اساسی را انجام دهند. صهیونیست ها یک اشتباه محاسباتی کردند و سرزمینی کوچک را مبدأ خباثت خود قرار دادند تا در آن سرزمین بزرگ شوند و نتوانستند از سال ۱۹۶۷ تا کنون موفق شوند و در این سرزمین کوچک می توان به طرفالعین زیرساخت‌های آن  از بین برود.

وی گفت: اقدام ما در مقابل اسرائیل اقدام بعداز خباثت آنها بوده است آنها در خاک ما شهید هنیه را به شهادت رساندند و پس از آنکه سیدحسن‌نصرالله و شهید نیلفروشان را به شهادت رساندند و ما در پی خباثت های آنها اقدام کردیم و وعده صادق۲ را انجام دادیم و اگر اقدامی انجام دهند باز اقدامی انجام می دهیم که قابل مقایسه با وعده صادق ۲ نیست.

کد خبر 1786911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha