تشکیل ۷۵ هسته تربیت‌محور در مساجد قم

حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت: در ۷۵ مسجد استان هسته‌های تربیت محور در راستای تعمیق بخشی معارف اسلامی و افزایش سطح آگاهی های دینی و اجتماعی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در ستان قم،   با بیان این که توانمندسازی و تحول در نیروی انسانی  یکی از راهبردهای کلان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم است، گفت: در این راستا در جهت تعمیق بخشی معارف اسلامی و افزایش سطح آگاهی های دینی و اجتماعی بر پایه یک برنامه منسجم و منظم، هسته های تربیت محور کانون های فرهنگی هنری مساجد تشکیل شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: این هسته ها از سال ۱۴۰۲با ارایه یک برنامه تربیتی مورد تایید اساتید برتر کشور و با محوریت کتاب بی نهایت (اثر استاد ارجمند حجت الاسلام و المسلمین وکیلی) موسسه جوانان آستان قدس رضوی در مساجد منتخب استان قم شروع به فعالیت کردند.

وی به خدمات ستاد کانون های مساجد استان قم به هسته های تربیت محور اشاره کرد و گفت: برگزاری چندین دوره آموزشی مربیان توحیدی به منظور ارتقای سطح علمی و مهارتی مربیان فعال در کانون ها، حمایت از مبلغان و مبلغات به صورت ماهانه، توزیع کتاب بی نهایت میان مربیان کانون های مجری طرح و حمایت های نقدی و غیرنقدی از کانون های مجری طرح هسته های تربیت محور از جمله خدمات ستاد می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری افزود: تا کنون حدود ۷۵ هسته تربیت محور در مساجد استان قم به تفکیک خواهر و برادر تشکیل شده است که با توجه به استقبال بالای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از این طرح، مرحله جدید ثبت نام و تشکیل هسته های تربیت محور را آغاز کردیم.

کد خبر 1786932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha