پیکر شهیده کرباسی در حرم شاهچراغ(ع) آرام می‌گیرد + جزییات آیین تشییع

شیراز در سوگ بانوی شهیدی می‌نشیند که جان خود را در راه آرمان‌های قدس فدا کرد. پیکر پاک معصومه کرباسی، در مراسمی باشکوه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، در آیین هایی با شکوه، پیکر پاک معصومه کرباسی، اولین شهیده ایرانی راه قدس، در استان فارس تشییع خواهد شد. این بانوی شجاع که جان خود را در راه دفاع از آرمان‌های قدس فدا کرد، به نمادی از مقاومت و ایثار تبدیل شده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیده والامقام، طی چند روز در مناطق مختلف استان فارس برگزار خواهد شد و مردم شهیدپرور فارس با حضور پرشور خود، به استقبال این بانوی آسمانی خواهند شتافت.

طبق برنامه اعلام‌شده، مراسم وداع با پیکر مطهر شهیده معصومه کرباسی روز پنجشنبه، ۳ آبان، از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در قادرآباد برگزار خواهد شد. سپس، بعد از نماز مغرب و عشاء، مراسم تشییع در پاسارگاد برگزار می‌شود.

مردم شهرک گلستان شیراز نیز روز جمعه، ۴ آبان، بعد از نماز مغرب و عشاء در مراسم ویژه‌ای با این شهیده راه قدس وداع خواهند کرد.

مراسم تشییع و تدفین این شهیده والامقام روز شنبه، ۵ آبان، ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت حرم شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 1786970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha