اجرای طرح «ثانیه های انس» در خراسان شمالی

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان‌شمالی، از اجرای طرح «ثانیه‌های انس» با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و مربیان در حوزه معارف نماز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «رضا احمدی فرد» رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح ثانیه‌های انس در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، اظهارکرد: به مدت سه هفته تعدادی از مبلغان اعزامی از قم با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و مربیان در حوزه معارف نماز، به مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی مبلغان در امور نماز متخصص بوده و از مهارت و توانمندی بسیاری در این حوزه برخوردار هستند، گفت: موارد بسیاری اعم از شبهات و احکام نماز و امور مختلف حول این فریضه واجب و  عفاف و حجاب برای دانش آموزان در مدارس دخترانه و پسرانه در مقطع متوسطه اول بازگو می‌شود.

 حجت الاسلام احمدی فرد با اشاره به اینکه از ظرفیت این مبلغان اعزامی نیز در برپایی نماز جماعت در مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی، دانشگاه‌ها و مدارس علمیه استفاده می‌شود، افزود: در نوبت نماز مغرب و عشاء نیز این مبلغان مساجد سطح شهر را پوشش می‌دهند.

کد خبر 1786976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha