پویش گرمای همدلی و نذر پتو برای غزه و لبنان در کرمان

امدادگران کمیته امداد استان کرمان در یک اقدام خداپسندانه و آتش به اختیار وارد میدان شدند و اقدام به جمع آوری پتو از خانواده‌های خود کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ ناصر عسکری نژاد، در حاشیه این پویش گفت: در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان امدادگران کمیته امداد استان کرمان در یک اقدام خداپسندانه و آتش به اختیار وارد میدان شدند و اقدام به جمع آوری پتو از خانواده‌های خود کردند.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: بر اساس آمار اولیه همه کارکنان کمیته امداد سراسر استان که شامل بیش از ۹۲۶ نفر هستند هر کدام بیش از دو تا سه پتو به مردم مظلوم لبنان و غزه اهداء کردند.


عسکری نژاد با اشاره به اینکه امدادگران کمیته امداد در امر خیر و احسان پیشتاز بوده و هستند؛ افزود: امیدواریم بتوانیم در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان و غزه گام های مؤثرتری برداریم.
وی خواستار حمایت مردم دیار کریمان از مردم مظلوم لبنان و غزه شد و بیان کرد: مردم نوع‌دوست استان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز نیکوکاری، دفاتر و پایگاه کمیته امداد در سراسر استان از طریق کد دستوری #۰۳۴* ۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ کمک های خود را به دست مردم مظلوم لبنان و غزه برسانند.
گفتنی است؛ این پویش در راستای کمک بیشتر به مردم مظلوم لبنان و غزه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1786982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha