معرفی ۱۰ بانوری برتر به صورت ماهیانه

زمانپور از ارائه قالب جدید برای معرفی بانوان کشنگر مسجدی در رادیو بانور خبر داد و گفت: هر ماه حول محور این موضوع با ۱۰۰ بانوری مصاحبه گرفته می‌شود و از میان آن‌ها ۱۰ نفر انتخاب و معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بنیاد هدایت، امین زمان پور، معاون گفتمان سازی بنیاد هدایت بنیاد هدایت، از راه اندازی قالب جدیدی در رادیو بانور خبر داد و گفت: در کنار قصه و پادکست‌های داستانی قالب جدیدی به نام ۱۰ برتر اضافه شده است. بر این اساس هر ماه ۱۰ بانوری برتر معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای انتخاب ۱۰ برتر، موضوعات و فعالیت‌های گوناگون کنشگران مسجدی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: هر ماه به یک موضوع اختصاص پیدا می‌کند و مبتنی بر آن افراد انتخاب می‌شوند.

معاون گفتمان سازی بنیاد هدایت بنیاد هدایت به فرآیند اجرای این کار اشاره کرد و گفت: اعضای تحریریه رادیو بانور، هر ماه از ۱۰۰ تا بانوری مرتبط با موضوع مشخص شده آن ماه مصاحبه می‌گیرند تا ۱۰ نفر برتر را از آن جمع ۱۰۰ نفره انتخاب و معرفی کنند.

 زمان پور افزود: نخستین شماره ۱۰ برتر که برای ماه مهر است به موضوع مقاومت اختصاص پیدا کرد و روایت ۱۰ بانوری برتر حامی مقاومت آماده و منتشر شد.

وی در معرفی برترین‌های مهر ماه، گفت: عناوین و افرادی که در این شماره آمده عبارت است از، ۱. حنجره مقاومت؛ سرکارخانم فرشته قادری از تهران، ۲. تبیین خانه به خانه؛ سرکارخانم مریم رسولی از خراسان شمالی، ۳. خانواده مقاومت؛ خانواده رخ‌فروز از قزوین، ۴. نه به کالای اسراییلی؛ سرکارخانم ملیحه فیضی از خراسان جنوبی، ۵. تعزیه مقاومت؛ سرکارخانم زینب شاه‌مرادیان از ایلام، ۶. تبیین با روسری؛ سرکارخانم مریم انگشت‌باف از تهران، ۷. جهاد مجازی؛ سرکارخانم خدیجه ذوقی‌پور از البرز، ۸. تبیین با قرآن؛ سرکارخانم خدیجه ململی از قزوین، ۹. دیوار مقاومت؛ سرکارخانم فاطمه قربانی از مازندران، ۱۰. سه شنبه‌های مقاومت؛ سرکارخانم فهیمه رجبی  از سمنان.

معاون گفتمان سازی بنیاد هدایت بنیاد هدایت  در پایان تأکید کرد: البته آن ۹۰ نفر دیگر هم در قالب بسته ۴۰ سوژه، به صداوسیما و خبرگزاری‌ها معرفی می‌شوند و همچنین در قالب ۱۰۰ تجربه در کانال محله همدل نیز معرفی خواهند شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای پیگیری این موضوع و آشنایی با فعالیت‌ها و ایده‌های اجرایی بانوان کنشگر مسجدی می‌توانند به کانال رادیو بانور در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/radio_banoor  مراجعه کنند.

کد خبر 1787009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha