برگزاری مدرسه پاییزه زن و خانواده در گستره تقنین و سیاست‌گذاری

پژوهشکده زن و خانواده دوره مدرسه پاییزه زن و خانواده در گستره تقنین و سیاست‌گذاری را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه‌های علمیه خواهران، پژوهشکده زن و خانواده مدرسه پاییزه "زن و خانواده در گستره تقنین و سیاست‌گذاری" را از تاریخ ۱۴ آبانماه لغایت ۱۳ آذرماه برگزار می‌کند.‌

عناوین دوره در هفته‌اول تقنین سویه‌ای از سیاستگذاری، هفته دوم، خانواده معاصر، متحول یا در معرض آسیب، هفته سوم، مناسبات دولت و خانواده، هفته چهارم، سیاست‌های خانواده در تقاطع تقنین دولت و بازیگری خانواده و در هفته پنجم، خوانشی انتقادی از مناسبات فقه و تقنین خانواده است. 

طلاب می‌توانند از ۳۰ مهرماه  تا ۶ آبانماه ثبت‌نام کنند و مکان برگزاری جلسات در هفته اول، ۱۴ آبان‌ماه ، دانشگاه ادیان و مذاهب، هفته دوم ۲۲ آبانماه، دانشگاه باقرالعلوم، هفته سوم، ۲۹ آبانماه موسسه آموزش عالی معصومیه خواهران، هفته چهارم ۶ آذرماه، مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و هفته پنجم ۱۳ آذرماه در پژوهشکده زن و خانواده برگزار خواهد شد. 

مزایای شرکت در دوره دریافت گواهینامه معتبر از مرکز تحقیقات اسلامی مجلس، اولویت واگذاری پروژه‌های پژوهشی، اهدای جوایز به برگزیدگان دوره است.

طلاب یا دانش‌آموختگان سطح ۳یا ۴، رشته مطالعات اسلامیزنان و فقه خانواده، دانشجو یا فارغ‌التحصیل ارشد یا دکتری، رشته مطالعات زنان، فقه و حقوق، حقوق زن در اسلام و حقوق خانواده و پذیرش رزومه پژوهشی می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

علاقمندان می توانند از طریق لینک  https://formafzar.com/form/pfamily ثبت‌نام کنند و از طریق ادمین پاسخگویی @markaztahghighat۱۴۰۳ به پاسخ سوالات خود در این رابطه برسند. 

کد خبر 1787028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha