لیبرال دموکراسی غرب مایه ننگ است

آیت الله عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی غرب مایه ننگ است، گفت: امروز جوانان غربی از خواب بیدار شده اند و طرفدار حق هستند و «لبیک یا حسین» می گویند و صدور انقلاب و فرهنگ همین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (۳ آبان) در دیدار با مربیان طرح‌های تربیتی مدارس اظهار داشت: در زمینه کار تربیتی توجه کنید که چه اقداماتی انجام می دهید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار تربیتی شایسته ستایش است، افزود: پرورش یک نوع هنر است و هنر به معنای به فعلیت رساندن استعدادها است و شامل انواع و اقسام موضوعات می شود.

وی در ادامه گفت: رمز هنر اینجا است که تصفیه و تعادل ایجاد می کند و زیبایی ها در تصفیه و تعادل است و اگر ما گاهی بر اساس آرمان های اسلام و انقلاب سخن از عدل می گوییم تنها مسائل اقتصادی نیست بلکه منظور این است که انسان در جایگاه خودش قرار گیرد.

آیت الله عبادی عنوان کرد: مواد اولیه شما برای پرورش، فرزند انسان است و قابل تعریف نیست و هنر شما است که می تواند برای او نرخ تعیین کند و همان طور که ملاحظه می کنید دیگران از جمله مکتب لیبرال دموکراسی غرب هنرش این است که از انسان، حیوان می سازند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه لیبرال دموکراسی غرب مایه ننگ است و گرگ های بین المللی را پرورش داده است، افزود: این گرگ ها برای قتل و غارت و ویرانی مصونیت گرفته اند و هر کاری کنند آزاد هستند.

وی با تاکید بر اینکه هدفتان این باشد که صفات خدایی در فرزندان رشد یابد، گفت: انسان سالم و حکیم بسازید و در آستانه تمدن اسلامی و ظهور امام زمان(عج) کارتان این است که اخوان لله تربیت کنید.

آیت الله عبادی اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا این فرصت به دست آمده است که در این موقعیت خاص پیچ تاریخی که بیداری جهانی در کشورهای غربی مشاهده می کنیم و جوانان علیه ظلم اعتراض می کنند، در صف نوبت قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز جوانان غربی از خواب بیدار شده اند و طرفدار حق هستند و حتی «لبیک یا حسین» می گویند و صدور انقلاب و فرهنگ همین است و این فرصت کمتر به دست می آید.

وی پایان گفت: در تربیت فرزندان شبانه روز همت کنید و ارتباط بین خانه و مسجد و مدرسه را تقویت کنید.

کد خبر 1787105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha