کارگران شایسته تکریم هستند و خدمت به آنان بهترین عبادت است

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ گفت: کسانی همچون کارگران که بار اصلی پیشرفت جامعه بر دوش آن‌هاست شایسته تکریم هستند و خدمت به آنان بهترین نوع عبادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ، امام جمعه جدید آران و بیدگل، در دیدار با روسای سازمان تامین اجتماعی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کانون کارگران بازنشسته و جمعی از کارشناسان این نهادها گفت: کسانی همچون کارگران که بار اصلی پیشرفت جامعه بر دوش آن‌هاست شایسته تکریم هستند و خدمت به آنان بهترین عبادت است، بنابراین باید به کسانی که در حوزه خدمت به جامعه کارگری فعالیت می‌کنند، تبریک گفت.


وی با بیان این که فلسفه حضور و فعالیت مسئولان گره‌گشایی از مردم است خاطرنشان کرد: آسیب‌ها و مشکلاتی وجود دارد که باید برای رفع آن‌ها تلاش کرد، ولی رفع این مشکلات نیازمند تلاشی جمعی و هماهنگ است.

کارگران شایسته تکریم هستند و خدمت به آنان بهترین عبادت است


فرهنگ گفت: ارتباط مستمر مسئولان و برگزاری جلسات دوره‌ای می‌تواند اقدامی موثر برای ارتقای سطح هماهنگی ادارات و مسئولان باشد.


امام جمعه آران و بیدگل عنوان کرد: باید درخواست های مردم را شنید حتی اگر سخنان آنان توام با عصبانیت و توهین باشد.


در ابتدای این دیدار محمدرضا معماری، رئیس تامین اجتماعی شعبه آران و بیدگل با اشاره به این که مستمری و پرداختی‌های تامین اجتماعی حق کارگران و بیمه‌پردازان است عنوان کرد: بیمه می‌تواند تضمینی برای آینده کارگران و مایه امید به آینده باشد.


وی اضافه کرد: تامین اجتماعی و هر آن چه در اختیار دارد، حاصل زحمات کارگران است و باید در صرف آن نهایت دقت را به خرج داد.


معماری تصریح کرد: برای رفاه بیشتر بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خدمات سازمان به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.


فعالیت کارگران اتباع در کارگاه‌های تحت پوشش تامین اجتماعی، مشاغل سخت و زیان‌آور و تعارض منافع نهفته در آن و واقعی شدن دستمزدهای بیمه‌پردازی از جمله موضوعاتی بود که معماری در سخنان وی به آن اشاره کرد.


در این دیدار سید محمد زواره، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حسن توحیدیان، رئیس کانون کارگران بازنشسته آران و بیدگل از فعالیت‌های اداره کار و کانون کارگران بازنشسته شهرستان گزارشی ارائه نمودند.

کارگران شایسته تکریم هستند و خدمت به آنان بهترین عبادت است

کد خبر 1787118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha