امروز رژیم صهیونیستی در حال نابودی است

سردار سلامی گفت: امروز رژیم صهیونیستی در حال نابودی است، گفت: یک قدرت وفتی بخواهد فرو بپاشد، معمولا زمینه و شرایط فروپاشی خود را خودش مهیا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، سردار حسین سلامی  امروز پنجشنبه  با حضور در کنگره ملی ۹۸۰۰شهدوالامقام  استان کرمانشاه که در مرکز فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، گفت:رژیم صهیونیستی اگر به ضعف های خود نگاه کند مشاهده خواهد کرد که در لبه پرتگاه قرار دارد.

فرمانده سپاه پاسداران افزود: رژیم صهیونیستی امروز منفورترین، منزوی ترین و نفرت انگیزترین نظام سیاسی عالم است و جز آمریکا که حامی این رژیم است جهان صهیونیست ها را از رسمیت خارج کرده و مشروعیت خود را از دست داده اند.

وی  خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی پوسیده و فرسوده شده و شایسته حیات نیست و فکر می کند چند پرتابگر نجات بخش او در یک نبرد وسیع می شود اما قطعا اشتباه می کند.

سردار سلامی خطاب به  رژیم صهیونیستی  که نباید به لوله های تاد اعتماد نکنید، گفت: این  لوله ها از کار خواهند افتاد و بدانید هر چقدر شما شلیک کنید دشمنان شما چند برابر شلیک خواهند کرد لذا  رژیم صهیونیستی نمی تواند پیروز شود.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی پوسیده و فرسوده است، اظهار کرد: او به چند پرتابگر موشک‌های ضد موشک تکیه کرده است. فکر می‌کند این پرتابگرها نجاتگر یک رژیم از یک نبرد وسیع خواهند بود، اما اشتباه می کند. همانطور که در عملیات «وعده صادق۲» آروها و پیکان‌ها از کار افتادند، تادها هم از کار خواهند افتاد همچنین هر چقدر شما شلیک کنید، دشمنان شما چند برابر شلیک خواهند کرد. شما نمی توانید در این داستان پیروز شود و ما شما را شکست خواهیم داد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به رژیم صهیونیستی این آدرس را می‌دهیم که به عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس نگاهی بیندازند و ببیند می‌توانند در برابر یک فتح‌المبین دیگر ایستادگی کنند، رژیمی که در برابر یک عملیات می‌شکند نباید به موفقیت‌های کاذب خود که با کشتار زنان و کودکان بیگناه به دست آورده‌اند مغرور شود این ننگ است.

 وی  با اشاره به جوانمردی، غیرت و تعصب الهی کرمانشاه نسبت به دین و وطن، افزود: هر اندازه در وصف مردم شریف، صبور، مجاهد و مرزداران پر صلابت بگویم باز کم است؛ کرمانشاهیان همانند ارتفاعات بلند این سرزمین سربلند، همانند صخره‌هایش سرسخت، همانند طبیعت زیبا و دشت های سرسبزش پرطراوت هستند.
 
 فرمانده سپاه پاسداران سپاه انقلاب اسلامی اذعان کرد: مردم این دیار مهمان‌نواز، صمیمی، صادق و مرزبان هستند که در سخت ترین لحظات جنگ این سرزمین را ترک نکرده‌اند، آن‌ها در جنگ زندگی کرده و در زندگی جنگیدند لذا پای‌بندی کرمانشاهیان به اسلام و قرآن یک حجت آشکار در وفای به عهد است، حماسه پاوه توسط مردم اهل تسنن که جوانمردانه در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی و جهاد، ایثار و جوانمردی را به تصویر کشیدند تا تاریخ بتواند شاهد یک رویداد استثنایی باشد.

سردار سلامی  گفت: مردمان این سرزمین تکلیف یافته و مکتب اسلام را در مبارزه با دشمنان برای نسل‌های آینده حفظ کرده و درس جوانمردی و سرمشق بزرگی به جای گذاشته است؛ نسل‌های آینده باید به حیات طیبه این سرزمین مقدس وفادار بمانند.
 
وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت و مردمان این جامعه اند، افزود: خانواده شهدای این دیار شایسته احترام هستند و  تا زمانی که شمشیر در دستان جوانانی است که با تشویق مادران و پدران به میدان جنگ رفته اند، همسرانی که در مجاهدت شوهران صبر و فرزندان نبود پدر را تحمل کرده اند،   شکست معنایی ندارد، شکست مخصوص ملتی است که مردم آن به وطن پشت کرده و فریب شکست ظاهری دشمن را خورده است لذا شهیدان ما این گونه بوده‌اند و خانواده‌هایشان ایثار بزرگتری با هدیه  زیباترین ثمره زندگی و محصول یک عمر آرزو  به اسلام ایثار بزرگتری کرده‌اند.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با اشاره به کودکانی که در غزه و لبنان معلمان آموزش ایستادگی و انسانیت به عالم هستند،   ابراز کرد: این زیباترین توصیف و عظمت انسانیت است که خدا خلق کرده و نشانه  نابودی و فروپاشی دشمن و کندن گورستانی برای دفع جنایت های کودک کش خود است و به جایی رسانده که در هیچ کشوری جای ندارند و مشروعیت خود را از دست داده و به زودی از صحنه روزگار محو خواهند شد.
 

کد خبر 1787126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha