خانواده آران و بیدگلی با هزینه مراسم هفتم پدر، ۷ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کردند

رئیس ستاد دیه شهرستان کاشان از آزادی ۷ زندانی غیرعمد به واسطه اهدای هزینه مراسم هفتم پدر توسط یک خانواده آران و بیدگلی خبر داد.

علی راحمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خانواده آران و بیدگلی با اهدای هزینه مراسم هفتم پدر، زمینه آزادی ۷ زندانی را فراهم کردند.

رئیس ستاد دیه شهرستان کاشان افزود: خانواده نیکوکار حاج علی اصغر استرکی، یکی از صاحبان صنایع در شهرک سلیمان صباحی شهرستان آران وبیدگل امروز با حضور در جمع زندانیان غیرعمد، مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به ستاد دیه شهرستان کاشان اهدا کردند.

راحمی ادامه داد: مراسم یادبود مرحوم علی اصغر استرکی در جمع مددجویان شهرستان های کاشان و آران‌ و بیدگل برگزار و با قرائت قرآن و فاتحه یاد آن مرحوم گرامی داشته شد.

رئیس ستاد دیه شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: طی سال گذشته ۱۴۵ زندانی از گلریزان کاشان، آران و بیدگل و کمک مساجد و صاحبان صنایع منطقه آزاد شدند که ۱۳۶ نفر مرد و  ۹ نفر خانم بودند و در مجموع ۸۰۰ میلیارد ریال از این محل رفع دین صورت گرفت.

راحمی ادامه داد: هدف این ستاد کمک به آزادی زندانیانی است که به دلیل عدم توانایی در پرداخت نفقه و مهریه های معقول و محکومیت مالی در پی صدور چک بلامحل غیر کلاهبرداری یا عدم توانایی نسبت به پرداخت دین در جرائم غیرعمد مانند تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی در زندان ها محبوس‌ هستند.

ستاد دیه کاشان شامل چهار حوزه قضائی کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود می‌شود.

کد خبر 1787144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha