انقلاب اسلامی ایران مردم کشورهای غربی را بیدار کرد

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز مردم کشورهای غربی بیدار شده اند و معترض به دولت های ستمگر خود هستند، گفت: این انقلاب اسلامی بوده که آنان را بیدار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی عصر امروز (۳ آبان) در اولین یادواره شهید محمد خزائی در مود اظهار داشت: این جهان دو لایه پیدا و پنهان دارد و لایه پیدا همین لایه ای است که گرفتارش هستیم. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: لایه پنهان جهان مهم است و شهدای عزیزی که این راه را انتخاب کردند؛ اسیر این عالم طبیعت نشدند. 

وی در ادامه عنوان کرد: جریاناتی که هر روز در جهان و یا در زندگی خود می بینید در لایه های پنهان هستی ثبت شده است و بر اساس ظواهر زندگی نه مایوس و نه مغرور شوید. 

آیت الله عبادی با بیان اینکه آنچه از انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال و قبل از آن دیدیم خبر داده شده بود، افزود: یکی پس از دیگری این اتفاقات رخ می دهد و احادیثی در این خصوص در منابع اهل سنت نیز وجود دارد که قومی از مشرق زمین قیام می کنند و زمینه جهان را برای ظهور امام زمان(عج)تغییر می دهند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: برای انسان های مومن بسیار لذت بخش است که قدم در راهی می گذارند که راه خدا و راه ایمان و عقل است و همه پیامبران و اوصیای الهی این راه را رفته اند و امروز هم به برکت انقلاب اسلامی این راه را ادامه می دهیم. 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تنها مانع راه لیبرال دموکراسی غرب است، افزود: اگر این حکومت اسلامی وجود نداشت معلوم نبود لیبرال دموکراسی های غرب با جهان چه می کردند و الا دنیای دو قطبی که تشکیل داده بودند و هیچ جا مستقل نبود. 

آیت الله عبادی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی نبود این گرگ های بین المللی بر همه دنیا مسلط می شدند و همه دنیا تبدیل به این غزه و لبنان مظلوم می شد و امروز بُعد حیاتی انقلاب اسلامی را همه می فهمند. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز مردم کشورهای غربی بیدار شده اند و معترض به دولت های ستمگر خود هستند و این انقلاب اسلامی بوده که آنان را بیدار کرده است و جهان در این پیچ تاریخی در حال تغییر کردن است و با کشتن کودکان و زنان، پیروزی به دست نمی آید جز اینکه از ماهیت کثیف آن ها پرده برداری می شود. 

وی با بیان اینکه صحنه های تلخ و شیرینی پیش می آید، گفت: برای وصول آن هدف بزرگ این شهادت ها خیلی زیبا است که با صورت سرخ به مقام «عند ربهم» می رسند. 

کد خبر 1787155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha