هزار جوان و نوجوان با استعداد کمیته امداد شناسایی شد

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش از هزار جوان و نوجوان با استعداد خانواده های تحت پوشش این نهاد حمایتی شناسایی و به رشد آنان کمک شده است.

محمدرضا مومی اردستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به خدمات فرهنگی که به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان ارائه می شود اظهارداشت: در کنار خدمات حمایتی که کمیته امداد به مددجویان ارائه می دهد، برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز برای خودکفایی و رشد فکری آنان اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه کودکان، نوجوانان و جوانان مخاطبان اصلی این برنامه های فرهنگی هستند، افزود: بیش از هزار جوان و نوجوان با استعداد خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی شناسایی و به رشد آنان کمک شده است.

وی ادامه داد: این استعدادها در عرصه های قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و کارآفرینی بوده که شناسایی شده و با همکاری دیگر نهادهای متولی در این بخش و همچنین خیرین رشد پیدا کرده و تا حدی که از این افراد در خدمت به جامعه استفاده می‌شود.

مومی اردستانی اضافه کرد: برای رشد استعدادهای افراد نخبه مشاوره تخصصی و عمومی ارائه می‌شود تا آنان بتوانند مسیر پیشرفت را با دقت و چشم انداز پیش بروند.

وی برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی، مسابقه، مشاوره تحصیلی و خانوادگی، بازدید علمی و خدمات آموزشی اوقات فراغت را از جمله دیگر برنامه های فرهنگی کمیته امداد برای مددجویان این نهاد حمایتی اعلام کرد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در خصوص ارائه برنامه‌های فرهنگی دیگر نهادهای اداری و خدماتی همکاری می کنند، تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از جمله مراکزی هستند که با این نهاد همکاری دارند.

وی یادآورشد: بسیاری از کودکان و نوجوانان مددجویان کمیته امداد از برنامه‌های کانون‌های مساجد استفاده می‌کنند و عضو این مراکز هستند.

مومی اردستانی اضافه کرد: حامیان یتیم‌ها و خیرین در ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان همکاری دارند.

کد خبر 1787183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha