حمایت رهبر از دولت، مبتنی بر وفاق ملی است 

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری از دولت مبتنی بر وفاق ملی است، گفت: این حمایت در بودجه ۱۴۰۴ به طور ویژه اتفاق افتاده و مقام معظم رهبری مجوز داده سهم صندوق توسعه ملی در حمایت از برنامه‌های دولت کاهش یابد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه شهرستان سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با اشاره به عدم پرداخت پول گندمکاران و با تاکید بر تسریع بعد از گذشت سه ماه از برداشت گندم گفت: پول کود، سم، بذر مورد نیاز کشاورزان نقد دریافت می شود اما پول گندم آنان قسطی پرداخت می شود و با اینکه ماه دوم پاییز فرا رسیده همچنان مطالبات گندمکاران کامل پرداخت نشده است و باید برای سالهای بعد تدبیر شود.


امام جمعه سلطانیه با اشاره به شعار وفاق که شعار دولت چهاردهم است و با بیان اینکه شعار اسلام و انقلاب اسلامی، اتحاد، همدلی و وفاق است و همواره هم مورد تاکید امامین انقلاب بوده ولی در معنای وفاق هم باید وفاق ایجاد شود و معنا و مفهوم آن روشن شود چرا که در غیر این صورت به نام وفاق، نفوذی‌ها در بدنه اجرایی و اداره کشور وارد شده و کشور را گرفتار می‌کنند، همچنان که برخی از محکومین و حامیان فتنه مسئولیت گرفته‌اند، گفت: اگر در وفاق تعادل نباشد منجر به نفاق می‌شود چرا که وفاق با همه کس ممکن نیست مگر اینکه از اصول و ارزش‌ها کوتاه بیایند.


وی با بیان اینکه وفاق ملی باید در چهار مسئله و موضوع مهم اتفاق بیفتد، ادامه داد: وفاق ملی باید در حل مشکلات معیشتی مردم و ثبات اقتصادی کشور باشد. وفاق ملی باید در شفافیت، کارآمدی، سلامت و پاک بودن از فساد در سطوح اداری و اجرایی کشور باشد، وفاق ملی باید در حفظ امنیت و ثبات کشور اتفاق بیفتد، وفاق ملی باید حول محور مطالبات هفتگانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد.


خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه حمایت مقام معظم رهبری از دولت مبتنی بر وفاق ملی است و این حمایت در بودجه ۱۴۰۴ به طور ویژه اتفاق افتاده و مقام معظم رهبری مجوز داده سهم صندوق توسعه ملی در حمایت از برنامه‌های دولت کاهش یابد، گفت: مقام معظم رهبری به دولت چهاردهم قبل از نهایی شدن بودجه اجازه داده که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۴ از صندوق توسعه ملی تامین شود و این یک امتیاز برای دولت است انشاالله که قدردان باشد و اولویت اولش را گره گشایی از مشکلات مردم قرار داد.


وی با اشاره به نامه دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل به کشورهای عضو مبنی بر پایان تحریم های تسلیحاتی ایران گفت: پایان تحریم های تسلیحاتی موجب شکست اجماع سازی آمریکا علیه ایران شد که گفته بود اجازه پایان تحریمها را نخواهد داد و از طرفی ایران با خرید و فروش تسلیحات دفاعی به ابرقدرت منطقه تبدیل می شود خصوصا که عملیات وعده صادق ۱ و ۲ آزمونی مهم برای صنایع دفاعی کشور بود و قدرت دفاعی ایران را نشان داد.  


امام جمعه سلطانیه با تاکید بر کمک به جبهه مقاومت و با اشاره به کمک های مردمی در اقصی نقاط کشور و با بیان اینکه پول نقد، پتو، لباس گرم مورد نیاز است و امروز در غزه کفن هم پیدا نمی شود، گفت: بانوان زنجان حدود ۵ میلیارد طلا و ۵۰۰ میلیون پول نقد به جبهه مقاومت کمک کردند.


حسینی نسب با گرامیداشت هشتم آبان، سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی و با بیان اینکه شهید فهمیده نوجوان ۱۳ ساله با اقدامش به ما می گوید هر نوجوان و جوان می تواند در کشور نقش خود را پیدا کند، گفت: آن روز شهید فهمیده در جنگ نظامی در برابر دشمن ایستاد امروز هم جوانان و نوجوانان در مسائل دینی، سیاسی، فرهنگی، اخلاقی، امیدبخشی باید نقش داشته باشند که الحمدلله جوانان بسیجی در ایران اسلامی و در جبهه مقاومت رویش فهمیده ها هستند.  


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت با اتحاد کامل در برابر دشمنان ایستادند و عزت و استقلال کشور را حفظ کردند اما در جنگ جهانی اول علیرغم اینکه ایران اعلام بی طرفی کرد، اما ایران توسط انگلیس اشغال شد و حدود ۱۰ میلیون نفر از جمعیت ۴۰ میلیون بر لر قحطی و گرسنگی مردند و برخی مردم بخاطر گرسنگی و تهی دستی به علف خواری روی آوردند و بیماری های واگیردار هم شیوع پیدا کرد، گفت: هزینه سازش بیشتر از مقاومت است.


وی با بیان اینکه اگر رزمندگان ما با عملیات وعده صادق دو، دشمن را سر جای خود نمی نشاندند باید در داخل کشور با دشمن درگیر می شدیم، ادامه داد: دشمن در برابر مقاومت ایران درمانده شده و لذا آمریکا به اسرائیل توصیه می کند به ایران حمله نکند و کابینه امنیتی رژیم هم مجوز حمله به ایران را نداد و این نشان می دهد نباید در برابر دشمن عقب نشینی کرد.

کد خبر 1787191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha