شهدای غزه و لبنان با شهادت خود به همگان درس غیرت، شجاعت و شهامت آموختند

آیت الله دری نجف آبادی، گفت: شهدای غزه و لبنان با شهادت خود به همگان درس غیرت، شجاعت و شهامت آموختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت ‌الله دری نجف‌آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر، ضمن تقدیر از ملت ایران در لبیک به ندای رهبر و کمک به نردم مسلمان و ستم دیده لبنان و غزه گفت: جنایت رژیم صهیونیستی بیش از پیش شده و مشکلات بسیاری را برای این مسلمانان به وجود آوره است.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، به ادعای کذب برخی کشورهای عربی در خصوص جزایر سرانه اشاره کرد و افزود: ابوموسی، تنب‌بزرگ و تنب‌کوچک هزاران سال پاره تن ایران بوده‌اند و امروز شاهدیم که برخی کشورها که تاریخ و سابقه چندانی ندارند ادعای بیهوده در این رابطه دارند.


وی اضافه کرد: به این کشورها توصیه می‌کنیم دست از بازی‌های رسانه‌ای خود بردارند و بجای ادعاهای کاذب روی حاکمیت ارضی دیگران، به فکر برادران و خواهران خود در فلسطین و لبنان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه به سفر رئیس‌جمهور  به روسیه اشاره کرد و ادامه داد: ایشان برای حضور در اجلاس بریکس سفر کردند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه تقویت تعاملات تجاری با کشورهای عضو بریکس گامی در جهت توسعه اقتصادی کشور خواهد بود، اظهار داشت: کشورهای عضو بریکس ۲۸-۲۵ درصد ظرفیت اقتصادی جهانی را دارند و ۴۰ درصد منابع مالی دنیا و حدود چهار میلیارد از جمعیت جهان متعلق به این چند کشور است.

نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ادامه ضمن تسلیت شهادت سید هاشم صفی الدین (رض) به دست جنایتکاران صهیونیزم اشاره کرد و ادامه داد: ایشان با جمع دیگری از عزیزان حزب الله در بمباران های هوایی ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند.

آیت الله دری نجف آبادی، گفت: ای شهدا با ایستادگی و شهادت خود، مکتب عاشورا و کربلا را زنده کردند و به همه آزادیخواهان درس غیرت و شجاعت و شهامت آموختند.


 وی با بیان اینکه جنایات صهیونیستها و حمایت های آمریکا و غرب نشان دهنده سیاست های استکبار و نقشه‌های خائنانه آنها برای منطقه و فلسطین و لبنان و سایر مناطق است، بیان داشت: آن‌ها تصور می کنند با شهادت رهبـران و بمباران و ویرانی شهر و روستاها، بیمارستان ها، مدارس و مساجد و قتل عام مردم می توانند حزب الله و مقاومت و حماس را نابود کنند و اهداف پلید خودشان را تحمل کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: این دشمنان این آرزوهای شیطانی را باید به گور ببرند و بدانند ملتهای منطقه زنده اند و بر عهد خود با شهدا و شهدای مقاومت ایستاده اند.

کد خبر 1787209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha