ارتش اشغالگر، عبود بطاح«جوان‌ترین خبرنگار غزه» را ربود و شکنجه کرد

ارتش رژیم صهیونیستی، عبود بطاح»، جوان‌ترین خبرنگار غزه را به دلیل انعکاس اخبار از بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه و جنایات این رژیم ربود و به مکان نامعلوم منتقل کرد و ساعاتی پس از شکنجه اش، او را آزاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، ارتش اسرائیل،«عبود بطاح» فعال جوان فلسطینی را که جوان‌ترین خبرنگار غزه است،  از بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه ربود و به مقصد نامعلومی برد و ساعاتی بعد آزادش کرد.

 منابع رسانه ای صبح روز جمعه اعلام کردند: ارتش اشغالگر بطاح را که نامش با پوشش خبری جنگ در شمال نوار غزه مرتبط است، ربوده و او را شکنجه کرده و سپس به مقصد نامعلومی منتقل کرده است.

بطاح ساعاتی بعد با انتشار پستی در اینستاگرام خود آزادی خود را تایید کرد و نوشت: الحمدلله که ما را نجات دادید.

 آخرین پست وبلاگ وی قبل از دستگیری و آزادی، مربوط به شب گذشته است که در آن صحنه هایی از اردوگاه جبالیا از مجروحان و شهدایی که توسط اشغالگران به شهادت رسیدند، منتشر کرد.

عبود از ابتدای جنگ به دلیل پوشش خبری قتل عام ارتش اشغالگر در نوار غزه به ویژه در شمال آن شهرت یافته است.

فعالان اجتماعی طی ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی گزارش دادند که ارتش اشغالگر صدها شهروند فلسطینی را در اردوگاه جبالیا در شمال غزه بازداشت کردند.

 از ۲۱ روز پیش ارتش اشغالگر عملیات نظامی بی سابقه ای را در جبالیا و سایر مناطق شمالی نوار غزه آغاز کرده است که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها نفر و آواره شدن ده ها هزار نفر در این مناطق شد.

کد خبر 1787225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha