انگشتر مقام معظم رهبری در مزایده کمک به لبنان

امام جمعه سنگر با اهدای دو انگشتری از سوی دختر و همسرش به پویش کمک به مردم لبنان پیوست و در ادامه انگشتری را که از مقام معظم رهبری هدیه گرفته بودند را به مزایده گذاشت تا بالاترین قیمت برای کمک به مردم لبنان و غزه جمع آوری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، پس از حکم جهاد مقام معظم رهبری در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان مبنی بر اینکه «بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند» موج پویش ها برای کمک به مردم فلسطین و لبنان به راه افتاد و در اقدامی جالب توجه و تحسین برانگیز، حجت الاسلام محمد محمدیان امام جمعه سنگر، بین نماز رو به مردم نمازگزار کرد و گفت: مردم باید در راستای فرمان امام خامنه ای حفظه الله اقدام عاجلی‌ کنیم.

وی با بیان اینکه، مردم لبنان و فلسطین در موقعیت بحرانی هستند، دست در جیب خود کرد و طلایی را درآورد و خطاب به جمعیت نمازگزاران گفت: خودم به عنوان امام جمعه و خانواده ام پیش قدم می‌شویم و انگشتری که دخترم به این پویش اهدا کرده را تقدیم جبهه مقاومت میکنیم.

محمدیان در ادامه باز هم دستش را وارد جیبش کرد و طلای دیگری را درآورد و با بیان اینکه این قطعه طلا نیز از طرف همسرم به مردم لبنان اهدا می شود، برای بار سوم انگشتری را از جیبش در آورد و اعلام کرد: همسرم این انگشتری را از امام خامنه ای حفظه الله هدیه گرفته است و که در راستای لبیک به فرمان رهبری و به نیت کمک به مردم لبنان به بالاترین قیمت به مزایده میگذارد.

این اقدام امام جمعه سنگر و خانواده اش موجب ایجاد موجی سراسر شور و انگیزه شد و بعد از نماز مزایده با اولین قیمت ۲ میلیون تومانی آغاز و تا اعلام این خبر به ۱۲ میلیون تومان هم رسیده است.

علاقه مندان برای اینکه هر کدام مبلغی برای کمک به مردم لبنان و غزه اهدا کرده باشند و نیز بتوانند به انگشتر رهبری برسند در حال رقابت و ربودن گوی سبقت از یگدیگر هستند.

گفتنی است، حجت الاسلام محمدیان همچنین رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان نیز است و این مزایده تا ساعت ۱۱ امشب ادامه دارد. 

انگشتر مقام معظم رهبری در مزایده کمک به لبنان

کد خبر 1787235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha