پایان کار بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر ایلام

بیست و ششمین جشنواره استانی نمایش با حضور معاون هنری وزیر فرهنگی و ارشاد اسلامی و هنرمندان استان تا دقایقی دیگر به کار خود پایان می دهد.

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر استان ایلام، صبح امروز(11 مهر) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: فراخوان جشنواره اسفند سال گذشته اعلام که با استقبال هنرمندان حوزه نمایش استان 26 متن نمایشی از سراسر استان به دبیرخانه ارسال شد.


حسن اسدی، با بیان اینکه پس از مرحله بازبینی، 9 اثر پذیرفته شد و برای اجرا به جشنواره راه یافتند، افزود: این آثار با موضوع آزاد از شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، ملکشاهی و دهلران برای حضور در بخش پایانی جشنواره پذیرفته شده اند.


وی، با اشاره به اینکه گروه های نمایشی از امروز به مدت سه روز در محل مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام اجرا داشته اند، تصریح کرد: رویکرد این جشنواره بر خلاف سال های گذشته بر این بوده که زمینه اجرای عمومی برای گروه های نمایشی فراهم شود.


دبیر اجرایی جشنواره تئاتر استان ایلام، گفت: مراسم اختتامیه جشنواره امروز چهارشنبه(11 مهر) هفته با تجلیل از هنرمندان در بخش های مختلف بازیگری، کارگردانی، نویسندگی برگزار و 2 گروه نمایشی برتر انتخاب و به جشنواره منطقه ای راه خواهند یافت.


پایان پیام/

کد خبر 179276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha