تبیین محورهای مقالات کنگره ملی امام سجاد(ع) در البرز

ادراه کل اوقاف و امور خیریه استان البرز عنوان کرد: کنگره ملی امام سجاد (ع) با هدف شناساندن و تبیین ابعاد زندگی علمی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی امام سجاد(ع)در استان البرز برگزار می شود.

عباس یاهو، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه، عباس یاهو در گفتگو با خبرگزاری شبستان البرز اظهار کرد: کنگره ملی امام سجاد (ع) با هدف شناساندن و تبیین ابعاد زندگی علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امام سجاد(ع)در استان البرز برگزار می شود.

 

به گفته یاهو کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در استان البرز با هدف بالا بردن سطح علمی این کنگره برنامه های ویژه در سطح آموزش و پرورش و دانشگاه و حوزه علمیه برگزار می شود.

 

این مسئول با بیان این مهم که مقالات بایستی تا بهمن ماه سال جاری اجرا شود، عنوان کرد: علاقمندان به ویژه نخبگان ، دانشجویان ،اساتید حوزه ، طلاب می توانند مقالات خود را تا بهمن ماه سال جاری به آدرس دبیرخانه کنگره ارسال نمایند.

 

یاهو ، محورهای مقالات برای این کنگره را به این شرح اعلام نمود : امام سجاد (ع) و عرفان اسلامی ، حقوق طبیعی از دیدگاه امام سجاد (ع) ،حقوق انسان در فرهنگ اسلامی با نگاه به رساله حقوق امام سجاد(ع) ،بررسی جایگاه صحیفه سجادیه در فرهنگ اسلامی،شیوه تبلیغ در سیره امام سجاد (ع) ، نقش دعا در سلامت روحی انسان با نگاه به صحیفه سجادیه.

 

پایان پیام/

کد خبر 180537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha