برگزاری کارگاههای آموزشی روباتیک در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

کارگاههای آموزشی روباتیک در بخش مسابقات و سرگرمی ششمین دوره جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، سعید پور ابولقاسم، مسوول بخش مسابقات و سرگرمی نمایشگاه در خصوص برگزاری کار گاههای ششمین دوره جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار داشت: کارگاه های آموزشی بحث روباتیک به منظور فراهم کردن بستر های فرهنگ سازی عنوان روباتیک در میان دانش آموزان سطوح دبیرستان و راهنمایی در بخش مسابقات و سرگرمی ششمین جشنواره ونمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: پس از تحویل قطعات روبات ها ، ‌به دانش آموزان در فضایی که برای بحث روباتیک در نظر گرفته شده آموزش ساخت روبات داده می شود و سپس آنها می توانند با ربات های خود روی برد مخصوصی که برای معرفی روبات ها در نظر گرفته شده به مسابقه بپردازند.

مسئول بخش مسابقات و سرگرمی نمایشگاه گفت : برای ترویج صحیح فرهنگ روبات ، از تعدادی از اساتید برجسته دانشگاه های کشور به همراه برخی از تیم های روبوتیک این دانشگاه ها دعوت شده تا با حضور در این بخش ، روبات های خود را معرفی کرده و توضیحاتی در خصوص این موضوع ارائه کنند.

وی افزود: در این دوره از نمایشگاه برای تمامی شرکت ها و تولید کنندگان ایرانی فعال در زمینه روبوتیک فضایی فراهم شده تا آنها بتوانند روبات های خود را در این نمایشگاه معرفی کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 181232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha