طرح های فرهنگی کمیسیون ها در صحن مجلس مطرح می شود

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شواری اسلامی گفت: به منظور رفع مشکلات فرهنگی و دغدغه های علما و مراجع، طرح های فرهنگی کمیسیون ها به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود.

کاظم جلالی، رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس و رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی که امروز (20 مهر) به همراه چند تن از اعضای این فراکسیون برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار شبستان در قم، گفت: پرداختن به موضوعات فرهنگی بسیار مهم است و باید به این مقوله مهم توجه شود.
 

وی اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب با هوشیاری و توانمندی چندین سال قبل در خصوص شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی تاکیداتی را داشتند که امروز بخشی از آنها هویدا شده است.
 

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شواری اسلامی اذعان داشت: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم تا این مسائل بیشتر از این گسترش یابد و با اجرای طرح های فرهنگی برای  رفع و کنترل مسائل حاصل ازاین تهاجم های دشمنان تلاش کنیم.
 

جلالی ادامه داد: باید با یک اراده مشخص و حرکت جدی نقشه راه داشته باشیم و طرح هایی نیز به همین منظور در کمیسیون های مختلف مجلس در دست بررسی است.
 

وی گفت: یکی از این طرح ها در خصوص عفاف و حجاب و دیگری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر است که در دستور کار قرار دارد و پس از بررسی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 182319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha