اعتراض کنندگان مصری تن به مذاکره نمی دهند

احزاب مخالف مصر همگام با مردم به تظاهرات میلیونی خود ادامه داده و درخواست دولت مبنی بر مذاکره را رد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در حالی که آمریکا و کشورهای غربی در تلاش هستند تا با اعزام نمایندگان خود به مصر، باب گفتگو و مذاکرات عمر سلیمان با رهبران مخالف نظام حسنی مبارک را باز کنند، مردم پایدار مصر همچنان با تجمع در میدان التحریر به اعتراضهای خود ادامه می دهند.
ائتلاف انقلاب خشم که متشکل از گروههای احزاب مخالف دولت حسنی مبارک است، پیش از کناره گیری حسنی مبارک از ریاست جمهوری مذاکرات را رد کرده اند.
جماعت اخوان المسلمین نیز بیانیه صادره از نظام مصر مبنی بر گفتگو با عمر سلیمان را نپذیرفته اند و مصر امروز سه شنبه(19 بهمن) آماده برپایی تظاهرات میلیونی است.
ائتلاف انقلاب خشم مذاکراه و گفتگوی عمر سلیمان، معاون رئیس جمهوری مصر با رهبران مخالف را رد کرده و اعلام کرد: تغییرات پس از برکناری حسنی مبارک آغاز خواهد شد.
در همین راستا، احزاب مخالف، اخوان المسلمین، گروههای حمایت کننده برادعی، حزب آزادی و عدالت و جوانان حزب جبهه دموکراسی در قالب یک ائئتلاف واحد در میدان التحریر تجمع کرده و اعلام کرده اند که یک رهبر واحد را انتخاب خواهند کرد.
جماعت اخوان المسلمین نیز اظهار داشتند: دولت در حال اصلاحات جزئی است که این اقدام پاسخگوی درخواستهای مردمی نیست.
بنابر گزارش الاسلام الیوم، قرار است امروز سه شنبه(19 بهمن) تظاهرات میلیونی دیگر در هفته ای که موسوم به پایداری است در میدان التحریر برگزار شود.
میلیونها نفر از مردم مصر با حضور در میدان التحریر و برگزاری تظاهرات عزم خود را برای برکناری حسنی مبارک جزم کرده اند.
این درحالی است که انتفاضه مردم مصر به دومین هفته خود رسیده است و با استواری مردم همچنان ادامه دارد.
پایان پیام/


 

کد خبر 18475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha