سقوط مبارک آغازی برای نابودی لیبرال دموکراسی در دنیاست

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ما الگوی انقلاب اسلامی را در مصر و تونس می بینیم، گفت: سقوط مبارک آغازی برای نابودی لیبرال دموکراسی در دنیاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، جواد آرین منش، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز(19بهمن) در جمع مسئولان انجمن های اسلامی کارگری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون ایثارگری ها و از خود گذشتگی شهداست که تذکر و یادآوری حماسه های شهدا و رهبری های داعیانه امام(ره) و فرامین مقام معظم رهبری عظمت کار آنها را برهمگان آشکار می سازد.

 

وی با اشاره به جهان دو قطبی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی در زمانی متولد شد که مارکسیست و لیبرالیست جهان را میان خود تقسیم کرده و هریک سعادت بشر را در دست خود می دانستند و برای رشد خود یارگیری می کردند.

 

آرین منش با بیان اینکه در آن دوران هیچ حرکتی در جهان بدون طرفداری یکی از این دو مکتب میسر نبود، ادامه داد: ایران نیز در آن دوران با وجود صادرات بیش از 4 میلیون بشکه نفت در روز در فقر کامل بسر برده و فاصله طبقاتی وحشتناکی در آن به چشم می خورد که از پیکان مونتاژشده می توان به عنوان بالاترین نماد پیشرفت صنعتی آن زمان یاد کرد.

 

وی با اشاره به وابستگی های مطلق سیاسی کشور در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی امام(ره) با شعار نه شرقی و نه غربی در جهانی که دین جایگاهی نداشت به میدان آمده و موازنه قدرت جهان را برهم زد.

 

آرین منش با بیان اینکه نخستین ثمره پیروزی انقلاب اسلامی نابودی مارکسیسم و تفکرات مارکس در جهان بود، ادامه داد: مارکس دین را افیون ملت ها و موجب به خواب رفتن آنها می دانست اما امام(ره) ثابت کرد که دین انسانها را از خواب غفلت بیدار می کند.

 

وی با اشاره به پیش بینی امام (ره) در رابطه با به زباله دان تاریخ سپردن مارکسیس و تحقق این مهم عنوان کرد: امروز ما الگوی انقلاب اسلامی را در مصر و تونس می بینیم و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند صدای شکستن استخوان های لیبرال دموکراسی بگوش می رسد که سرنگونی مبارک در مصر آغازی برای به زباله دان تاریخ سپردن لیبرال دموکراسی است.

 

آرین منش با بیان اینکه به عنایت خداوند بزودی ما شاهد آزادی قدس شریف خواهیم بود، گفت: افرادی چون مبارک مهرهای حامی اسرائیل و استکبار هستند که نابودی آنها یکی پس از دیگری موجب از بین رفتن این رژیم غاصب و در نتیجه آزادی قدس شریف می شود.

 

وی در رابطه با انجمن های اسلامی کارگری نیز اظهار داشت: این انجمن ها چشم بینا نظام در نهادهای کارگری بوده و نقش بسیاری در ترویج فرهنگ اسلامی و پاسداری از ارزش های نظام دارند که بهتر است رهنمودهای رهبری در رابطه با این انجمن ها مورد توجه قرار گیرد.

 

آرین منش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با این انجمن ها عنوان کرد: با توجه به نقش الگویی این انجمن ها باید تلاش شود تا نیروهای نخبه و شایسه به عضویت این مراکز در آمده تا از آن سوء استفاده نشود.

 

وی تغذیه فکری اعضاء را یکی دیگر از مواردی دانست که باید مورد توجه این انجمن ها قرار گیرد و عنوان کرد: برای رسیدن به رشد و تکامل مطلوب اعضاء انجمن باید تغذیه فکری مناسب را فراهم کرده و برنامه ریزی کرد.

 

 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 18674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha