لازمه دستیابی به آموزه های قرآن کریم تعقل و تدبر است

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: تعقل، تفکر و تدبر در قرآن کریم 3 اصل برای دستیابی به آموزه های این کتاب آسمانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، تقی حقی، مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، در اختتامیه جشنواره مهر مبین که (3آبان) در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی برگزار شد، گفت: جشنواره قرآنی مهر مبین بستری مناسب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با این کتاب الهی به شیوه کانون است.

 

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه این جشنواره برای سومین سال متوالی در استان مرکزی برگزار می شود، اضافه کرد: جشنواره قرآنی مهر مبین هر سال با موضوع جدید به کار خود ادامه داد.

 

حقی اظهار کرد: قرآن کریم همچون اقیانوسی است که هر چه از آن بهره مند شویم ذره ای از عظمت و شکوه آن کاسته نخواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یکهزار و 528 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید، گفت: از این تعداد279 اثر در بخش فرهنگی، 970 اثر در بخش هنری و 279 اثر در بخش ادبی بود.

 

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه این جشنواره در دوبخش کودک و نوجوان برگزار شد، افزود: علاقمندان آثار خود را در رشته های تحقیق، ماکت، نشریه دیواری، نقاشی، انیمیشن، خوشنویسی، شعر و داستان به این جشنواره ارسال کردند.

 

حقی در پایان ضمن تقدیر از حضور کودکان و نوجوان در این جشنواره، ابراز امیدواری کرد: این جشنواره بستری مناسب در راستای آشنایی هر چه بیشتر این قشر از جامعه با قرآن کریم باشد.

 

لازم به ذکر است، در پایان این جشنواره از 54 نفر برگزیدگان این جشنواره در دو بخش انفرادی و گروی و مربیان آنان با اهدا لوح تقدید و هدایایی تجلیل شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 187285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha