300 نفر بهره بردار در شش ماه سال جاری آموزش چهره به چهره دیدند

رئیس اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در شش ماه سال جاری به تعداد 19 دوره آموزش چهره به چهره برای بهره برداران و مروجین در سطح استان به تعداد 300 نفر تشکیل شده است.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان اکرم میرحاج گفت: اولین مسئولیت مروجین آموزش میباشد که علاوه بر آگاهی به اصول ، اهداف و ماهیت فعالیت های ترویجی باید به فنون و روشهای ترویجی نیز کاملاٌ آشنا باشند .


میرحاج با بیان اینکه اداره کل منابع طبیعی به منظور افزایش کیفی فعالیت های ترویجی ضمن تقویت دوره های مختلف آموزشی ضمن خدمت مرتبط برای کارشناسان سعی می کند در عرصه عمل نیز به هدف مورد نظر نایل شود افزود: روشهای انفرادی یا روشهای چهره به چهره ما را در رسیدن به این مقصود کمک می نماید .


وی افزود: که مروجین می توانند با بهره گیری از آنها ، میزان انتقال اطلاعات و مهارت های مورد نظر به مخاطبین را به حداکثر افزایش دهند .لازم به ذکر است سطح پوشش این برنامه در مناطق تعیین شده به مجریان محدود نبوده و چوپانان وسایر بهره برداران مستقیم عرصه های منابع طبیعی را شامل می شود .


میرحاج افزود: در روش آموزش چهره به چهره هر یک از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستانهای تابعه استان نیازهای آموزشی مناطق یا جامعه هدف خود را مشخص نموده اند تا نوع روش های آموزشی به بهترین وجه ما رادر رسیدن به هدف های مورد نظر نایل سازند.


وی با بیان اینکه در این روش به راهکارهای عملی جلب اعتماد بهره برداران نیز پرداخته می شودافزود: که هدف کاملاٌ اختصاصی و به آموزش چهره به چهره پرداخته می شود. ضمنا در شش ماه سال جاری به تعداد 19 دوره آموزش چهره به چهره برای بهره برداران و مروجین در سطح استان به تعداد 300 نفر تشکیل شده است./پایان پیام
 

کد خبر 190400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha