جشنواره کشوری روزنامه دیواری 'فجر آفرینان' برگزار می شود

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد از برگزاری جشنواره کشوری روزنامه دیواری فجر آفرینان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

علی حکیمیان، مسئول کانون مساجد استان یزد با گرامیداشت ایام پروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار شبستان در یزد گفت: این جشنواره ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود و روزنامه دیواری باید در ارتفاع 60 و پهنای 90 سانتیمتر باشد.

وی جایگاه مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی، زیباترین خاطره و کلمات قصارحضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص مساجد را از موضوعات پیشنهادی در روزنامه دیواری ذکر کرد.

حکیمیان با تاکید بر اینکه این مسابقه به صورت کشوری برگزار می شود افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه کشوری جشنواره واقع در دبیرخانه  کانون فرهنگی هنری مساجد یزد ارسال کنند.

وی افزود: نتایج جشنواره پس از جمع آوری و داوری همزمان با ایام گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور در دهه دوم اسفند اعلام خواهد شد.

مسئول کانون مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ttp://masajedeyazd.irمراجعه کنند.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان یزد همچنین از نورافشانی مساجد این استان همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حکیمیان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر مساجد منتخب یزد در شب 22بهمن نورافشانی می شوند.
 

مسئول کانون مساجد استان یزد یادآور شد: برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی دهه فجر، برگزاری نمایشگاه کتاب در 32مسجد، پذیرائی از مردم در کنار مساجد، پخش بانگ الله اکبر از بام مساجد منتخب و توزیع بلوتوث های انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های کمیته مساجد به مناسبت دهه فجر است.

وی بر نصب پرچم در سردر مساجد به مناسبت دهه فجر تاکید کرد و اظهارداشت: توزیع آهنگ های انقلابی بین کانون های مساجد و توزیع کتاب از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر کمیته مساجد است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 19232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha