برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در خراسان شمالی

مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف فردا با حضور 233 منتخب مرحله شهرستانی، در خراسان شمالی برگزار می شود.

حجت الاسلام رحیم مهدوی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بجنورد گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم فردا (19 آبان) با حضور 233  شرکت کننده از سراسر استان، در خراسان شمالی برگزار می شود.
 

وی افزود: این دوره از مسابقات در پنج رشته قرائت، ترتیل، حفظ 10 و 20 جزء و نیز کل قرآن در دو بخش خواهران و برادران در محل امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد برگزار می شود.
 

وی خاطرنشان کرد: داوری این دوره از مسابقات را 17 تن از قاریان و حافظان کل قرآن از جمله حاج رضا عابدین زاده، جواد عسگری، حسن حکیم باشی، ناهید سلطانی و زهرا غیاثی نژاد، رضا کریمی و مجید رمضانی برعهده دارند.
 

حجت الاسلام مهدوی پور یادآور شد: در مرحله شهرستانی این مسابقات تعداد 4 هزار نفر از سطح شهرستان های استان شرکت داشتند که از میان آنها 233 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
 

وی بیان کرد: در پایان این مرحله نیز از هر رشته یک نفر به عنوان برگزیده استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کند.
 

لازم به ذکر است، مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح نیز در پایان این دوره از مسابقات، پنج شنبه هفته آینده (25 آبان) در محل امامزاده سید عباس بجنورد برگزارمی شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 192733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha