اسرائیل نگران به قدرت رسیدن جریانی شبیه فدائیان اسلام ایران در مصر است

رژیم اسرائیل اخوان المسلمین را همان فدائیان اسلام ایران معرفی کرده که حماس نیز شعبه‌ای از آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، اخوان المسلمین مصر را گروهی « بسیار متعصب، ضد یهود، دشمن صلح، دموکراسی و تساوی حقوق زنان» معرفی کرد.

 

این رژیم که نتوانسته ترس خود را از سرنگونی رژیم دیکتاتور مصر و به قدرت رسیدن اسلامگرایان پنهان کند، ابراز نگرانی کرد « گروه اخوان المسلمین با استفاده از هرج و مرج و همچنین سیاست های مردم فریبانه خود بتواند قدرت را به دست گیرد و یا وضعی از نظر سیاسی در مصر ایجاد شود که پس از انتخابات پارلمانی آینده، نتوان هیچ دولتی را بدون شرکت دادن اخوان المسلمین برپا کرد»

 

وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس، هدف نهایی اخوان المسلمین را تبدیل سراسر دنیا به یک امپراطوری اسلامی معرفی کرد و از پیش احتمال اختلاف بین جمهوری اسلامی ایران و اخوان المسلمین را به دلایل اختلاف مذهبی در صورت به قدرت رسیدن این گروه در مصر مطرح کرد.

 

 رژیم اسرائیل اخوان المسلمین را همان فدائیان اسلام ایران معرفی کرده که حماس نیز شعبه‌ای از آن است و افزوده است که بر اساس اساسنامه این گروه یهودیان باید قتل‌عام شوند و اسرائیل باید نابود شود.

 

در ادامه، این رژیم، اخوان المسلمین را گروهی دارای گرایش‌های نازی معرفی کرده که در جریان جنگ جهانی دوم از هیتلر حمایت کرده است.

نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از وقتی بیشتر شد که احتمال رفتن مبارک که متحد اصلی این رژیم می شد قوت گرفت و بخشی از اروپا و جامعه جهانی به ناچار از این تغییر جدید حمایت کردند.
پایان پیام/
 

کد خبر 19457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha