آگاهی علاقمندان به کتاب از عناوین یازدهمین نمایشگاه کتاب فارس در منزل

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد فارس با اشاره به اینکه علاقمندان به کتاب می توانند در منزل از عناوین یازدهمین نمایشگاه کتاب فارس و غرفه های آن آگاه شوند،گفت: بیش از هزار ناشر در نمایشگاه امسال کتاب فارس حضور دارند.

احمدرضا نداف، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه بیش از یک هزار ناشر در نمایشگاه امسال کتاب فارس حضور دارند به خبرنگار شبستان گفت: در نمایشگاه یازدهم توجه ویژه‌ای به کتاب‌های تخصصی از جمله مذهبی، دانشگاهی و کمک‌درسی شده است.

 

وی با بیان اینکه علاقمندان به کتاب در منزل از عناوین یازدهمین نمایشگاه کتاب فارس آگاه می شوند، خاطرنشان کرد: با مراجعه به سایت کتاب امکان اطلاع از عناوین کتاب، ناشران و غرفه‌ها برای شهروندان فراهم است.

 

نداف اضافه کرد: در همین راستا در ورودی تمام سالن‌ها بخش اطلاع‌رسانی نمایشگاه فعال است تا در یافتن مکان و نوع غرفه مورد نظر، به مراجعه کنندگان کمک و راهنمایی کنند.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه در یازدهمین نمایشگاه فارس از 30 نفر از خادمان حوزه کتاب تجلیل به عمل می‌آید، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب امسال شیراز در پنج سالن و بیش از یک‌هزار غرفه برپاست و شاهد حضور رسانه‌های تصویری، صوتی و نوشتاری نیز در این نمایشگاه هستیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 195502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha