ارسال 340 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات و نشریات سراسری در کرمانشاه

رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه، با اشاره به ارسال 340 اثر از 160 نفر به دبیرخانه جشنواره، استقبال از آن را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها استان کرمانشاه با معرفی نفرات برتر بخش های مختلف به کار خود پایان داد.


فریدون معتمدیان، رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه، نیز در این مراسم با اشاره به ارسال 340 اثر از 160 نفر به دبیرخانه جشنواره، استقبال از آن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آثار در حوزه مطبوعات محلی در 10 بخش، در حوزه نمایندگی نشریات سراسری و خبرگزاری ها در سه بخش و همچنین در سه بخش ویژه سفر مقام معظم رهبری، سال جهاد اقتصادی و سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بررسی شدند.

وی از این جشنواره به عنوان فرصتی یاد کرد که نقاط ضعف و قدرت را شناسایی کنیم و در جهت تقویت مطبوعات گام برداریم.

معتمدیان، در بخش خبر و صفحه آرایی آثار خوبی ارائه نشد اما در حوزه گزارش، سرمقاله، مقاله، یادداشت و بخش ویژه نتایج مطلوب بود.

معتمدیان، تاکید کرد: آثار رسیده به مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال و توسط داوران مجرب بررسی شدند.

رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه، با اشاره به تاریخچه طولانی فرهنگ و هنر در کرمانشاه و سابقه 105 ساله مطبوعات در استان، اظهار داشت: مطبوعات در کشور 175 سال سابقه دارند که می توان گفت کرمانشاه جز با قدمت ترین استان ها در حوزه مطبوعات کشور است.

در این جشنواره برگزیدگان در چهار بخش مطبوعات محلی، نمایندگی نشریات سراسری، خبرگزاری ها و بخش ویژه جشنواره معرفی شدند.

 

پایان پیام/

کد خبر 196954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha