راهپیمایی نمایندگان مجلس در حمایت از قیام مردم مصر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز خود با راهپیمایی در خیابان‌های اطراف مجلس از قیام مردم مصر حمایت کردند و به آمریکا برای تشکیل شورای نظامی در مصر هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه 24 بهمن مجلس شورای اسلامی و پس از سخنان علی لاریجانی، رییس مجلس در حمایت از قیام مردم مصر و هشدار به آمریکا برای تشکیل شورای نظامی در مصر نمایندگان مجلس با حرکتی خودجوش و با راهپیمایی در خیابان‌های اطراف مجلس شورای اسلامی و سر دادن شعار حمایت خود از قیام مردم مصر را اعلام کردند.

در این حرکت، نمایندگان شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، هیهات من الذله، فرعون مصر اعدام باید گردد، خیبر خیبر یا زهرا؛ حمایت خود را از قیام مردمی مصر اعلام کردند.

نمایندگان با حضور در مدرسه عالی شهید مطهری با سر دادن شعارهایی اعلام انزجار خود را از دخالت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث داخلی مصر اعلام کردند.

نمایندگان پس از راهپیمایی در خیابان‌های اطراف مجلس شورای اسلامی در محوطه مجلس و در کنار آرامگاه شهدای گمنام نماز شکر به جا آوردند و سپس حجت‌الاسلام «ابوترابی‌فرد» در سخنانی ضمن محکوم کردن دخالت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث داخلی مصر از قیام جوانان و ملت سرافراز مصر در بیرون راندن دیکتاتور این کشور حمایت کرد.

نمایندگان پس از سر دادن شعارها به صحن علنی مجلس برای ادامه جلسه علنی مجلس آمدند.

پایان پیام/

کد خبر 19850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha