دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری استان کرمان افتتاح شد

دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری استان کرمان با حضور حجت الاسلام منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری کشور دقایقی پیش افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری استان کرمان با حضور حجت الاسلام منتظری، رئیس دیوان عدالت اداری کشور و جمعی از مسئولان دقایقی پیش افتتاح شد.

 

رئیس دیوان عدالت اداری کشور راه اندازی دفتر استانی دیوان عدالت اداری در کرمان و در سایر استان ها را بر اساس تکلیف شرعی و قانونی دیوان عدالت اداری کشور خواند.
 

حجت الاسلام محمدجواد منتظری با اشاره به اینکه کرمان، دهمین استانی است که این دفتر در آن راه اندازی می شود؛ افزود: با توجه به تمهید مقدمات لازم، از این پس هیچ ضرورتی برای مراجعه شهروندان کرمانی به دیوان عدالت اداری کشور وجود ندارد.


وی در خطاب به مدیران دستگاه ها با تأکید بر اینکه تعامل با مردم باید به گونه ای باشد که شکایت از دستگاه شما کم شود؛ افزود: استانداری باید دستگاهی را که کمترین شکایت از آن شده باشد تشویق و به مردم معرفی کند.


رئیس دیوان عدالت اداری کشور با بیان اینکه رشد شکایات در استان کرمان رشد غیرقابل قبولی است، با اعلام آماری در این زمینه تصریح کرد: باید شکایات کمتر شود و مردم سر اختلافات جزئی به دیوان مراجعه نکنند.


وی تقویت شبکه اینترنتی و بهره گیری از فناوری های روز در دستگاه دیوان عدالت اداری کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: با این امر مسائل مردم سریع تر به آنان انتقال داده می شود.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 202230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha