کمبود مسجد در سه شهر بزرگ فارس

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه فارس از کمبود مسجد در سه شهر مهم استان فارس خبر داد و گفت: در شهرهای شیراز،‌ جهرم و کازرون به نسبت تعداد جمعیت، این کمبود احساس می شود که این مسئله باید مدنظر مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت‌الاسلام غلام‌رضا محمدزاده، مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه فارس، امروز (19آذر) در مراسم معارفه مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه فارس، گفت: بیش از 200 هزار رقبه در این استان باعث می شود مراجعات و کارهای زیادی اتفاق بیفتد که در این استان 30 هزار نفر در سازمان اوقاف یا به‌صورت افتخاری و یا به‌صورت استخدامی مشغول به فعالیت هستند.

 

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران، اوقاف فارس را یکی از پرمشتری‌ترین ادارات دانست و اظهار داشت: راه‌اندازی بانک جامع اطلاعات موقوفات در سال جاری رخ داد که در آن هر آن‌چه که در مورد مساجد، رقبات و موقوفات باید انجام گیرد، در این بانک قرار گرفت که شکر خدا هم مسئولان و هم مردم در این زمینه همکاری‌های خوبی انجام دادند.

 

حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به دومین کار مهم در سازمان اوقاف و امور خیریه فارس، ادامه داد: مسئله ایجاد و راه‌اندازی بانک اطلاعات در مورد مسائل مالی بود که با همکاری علما، مردم و مسئولان شکل گرفت.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه تهران تصریح کرد: در بحث بازسازی نیروی انسانی، توسعه بقاع متبرکه، ایجاد مساجد جدید و آمایش مساجد نیز اقدامات خوبی انجام شد.

 

مدیر کل سابق سازمان اوقاف و امور خیریه فارس از کمبود مسجد در سه شهر مهم استان فارس خبر داد و گفت: در شهرهای شیراز،‌ جهرم و کازرون به نسبت تعداد جمعیت آن‌ها به کمبود مسجد مواجه هستیم که این مسئله باید مدنظر واقفان و مسئولان قرار گیرد.

 

خاطر نشان می شود، مراسم معارفه مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان فارس امروز با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی، سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، دکتر امین الله قربانی کشکولی، مشاور استاندار فارس، سرهنگ محمدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس، سرهنگ گرامی، فرمانده سپاه بقیةالله (عج) شیراز، احمد همتی بوشهری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محمد هادی ایمانیه، قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس در شیراز برگزار شد که طی آن از زحمات حجت الاسلام محمدزاده، تقدیر و حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی‌مقدم به ‌عنوان مدیر کل جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس معرفی شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 203453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha