برنامه ریزی در طرح های فرهنگی مهم ترین سلاح در مبارزه با تهاجم فرهنگی

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید با سلاح تدبیر، برنامه ریزی، هماهنگی در طرح ها و برنامه های فرهنگی به مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی برویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی اصغر پورمحمدی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر سابق شبکه سوم سیما، ظهر امروز(30آذر) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد خراسان رضوی و معارفه مدیر عامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع)اظهار کرد: جبهه فرهنگ بسیار پیچیده و دشوار است.


وی اظهار داشت: دشمنان در جبهه فرهنگی از حیث اعتبار، امکانات، نیروی انسانی و غیره بسیار مجهز تر از جبهه اسلام هستند بنابراین در این راستا هنرمندان نقش ارزنده ای را در مقابله جبهه فرهنگی دارند.


وی با بیان اینکه تهاجم و شبیخون فرهنگی از دو دهه پیش آغاز شده است، افزود: باید با سلاح تدبیر، برنامه ریزی، هماهنگی در طرح ها و برنامه های فرهنگی به مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی برویم.

وی سربازان عرصه فرهنگ را خادمان خداوند معرفی کرد و ابراز داشت: اجر و مزد فعالیت افراد در عرصه فرهنگ و هنر مانند انبیا و اوصیا الهی، تنها در پیشگاه حضرت حق دست یافتنی است.
 

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توجه به افکار عمومی جامعه و در نظر داشتن نیازهای مخاطبان را از موارد مورد توجه در عرصه فرهنگ دانست و تاکید کرد: صبر و استقامت، هماهنگی و همبستگی و عملکرد هوشمندانه از دیگر عوامل موفقیت مدیران و مسئولان در عرصه فرهنگ است.


وی از یک دهه زحمات و خدمات ارزشمند بی دریغ سید جواد جعفری، مدیر کل سابق اداره ارشاد خراسان رضوی تشکر و قدردانی کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 208026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha