جهاد اقتصادی نیاز به تولید علم و پژوهش دارد

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: لازمه جهاد اقتصادی تولید علم و پژوهش است که اگر در زمینه علمی موفق باشیم حتما در جهات اقتصادی پیروز می شویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار محسن کاظمینی، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با تاکید بر چالش ها و فرصت ها در دانشگاه تربیت مدرس ضمن بزرگداشت یاد شهدای دانشمند کشور، گفت: بسیج مصداق بی بدیلی است که همه ما می دانیم در عرصه های مختلف، نوآوری و خلاقیت به وجود آورده و امیدواریم در عرصه پژوهشی و علمی نیز نوآوری را ایجاد کند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر عرصه جهاد علمی و جهاد اقتصادی را فراروی ملت قرار دادند و هرچقدر بتوانیم تولید علم را افزایش دهیم قدرت اقتصادی ما نیز بیشتر می شود.

کاظمینی ادامه داد: امیدواریم نسل سوم انقلاب نیز همانند نسل اول و دوم در این جهاد سخت که باید تلاش بیشتری داشته باشند موفق بوده و بتوان دژهای اقتصاد جهانی را با موفقیت پشت سر بگذارند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) اظهار داشت: البته جهاد اقتصادی نیاز به تولید علم و پژوهش دارد و برای موفقیت در این جهاد باید در تولید علم موفق باشیم.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون 3 جهاد را پشت سر گذاشتیم که در عرصه دفاع مقدس و جنگ نرم موفق بودیم و امروز باید برای موفقیت در عرصه جهاد اقتصادی تلاش بیشتری کنیم.

کاظمینی عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند ما باید خود را باور کنیم و این باور می تواند حرکتی رو به آینده برای ما داشته باشد.

وی اظهار داشت: ما تا به حال نشان دادیم که می توانیم و باید واژه «می توانیم» را گفتمان خود قرار دهیم. عزت برای ما به دست می آید ولی با تلاش و صبر نسل سوم انقلاب.

کاظمینی در پایان تصریح کرد: معاونت علمی پژوهشی سپاه تهران بزرگ همواره به دنبال تلاش بیشتر با سرعت بیشتر است تا در بخش پژوهش و کارهای علمی بتوانیم موفقیت های بیشتری را داشته باشیم و بسیج نیز در تمام عرصه های علمی خوب پیش رفته است و تعداد مقالاتی که در همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دریافت شد نشان دهنده فعالیت بسیجیان در تمام عرصه های علمی است.
پایان پیام/

کد خبر 208553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha