سفر چاوز، اردوغان و ماندلا برای شکستن محاصره غزه

بین الملل: هوگو چاوز، اردوغان و نلسون ماندلا آغاز سال 2011 میلادی از غزه بازدید خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، صائب شعث، هماهنگ کننده کاروان اروپایی«امل» پس از ورود این کاروان به نوار غزه گفت: رهبران کشورهای غربی و بین المللی آغاز سال 2011 میلادی به سوی غزه حرکت خواهند کرد.
شعث اظهار داشت: هوگو چاوز، رئیس جمهوری ونزوئلا، رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه و نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی نیز برای لغو محاصره غزه آماده می شوند.
وی تاکید کرد: تمامی شخصیتهایی که برای لغو محاصره غزه اعلام آمادگی کرده اند، از شخصیتهای برجسته و فعالان بین المللی هستند.
شعث خاطر نشان کرد: برخی از این شخصیتها نیز حمایت کامل خود را از تبلیغاتی که برای اعزام کاروانها به غزه انجام می شود، اعلام کرده اند.
هماهنگ کننده کاروان«امل» از اعزام یک کاروان دیگر در آغاز سال 2011 خبر داد و اعلام کرد: کشتی های لغو محاصره غزه آبهای بین المللی را برای رساندن کمک های انسان دوستانه در می نوردند.
بنابر گزارش الرساله نت، مقامات مصری بعداز ظهر پنج شنبه(4 آذر) به 30 خودروی حامل کمکهای پزشکی و آموزشی و 35 فعال حقوق بشر از کشورهای اروپایی و غربی اجازه گذر از مرز رفح را داد.
پس از حمله صهیونیستها به ناوگان آزادی که منجر به شهادت 9 تن از فعالان حقوق بشر ترک شد، کاورانهای دیگر عزه خود را برای کمک به مردم غزه جزم کرده اند.
پایان پیام/
 

کد خبر 2108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha