فراخوان اخیر سران فتنه در راستای تامین اهداف جبهه استکبار است

سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای خواستار محاکمه سران فتنه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، در این بیانیه آمده است: بهمن سال 89 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن گرفتیم که خیزش‌های انقلابی و مردمی ملت‌های مسلمان منطقه که به تاسی از انقلاب ملت ولایتمدار ایران صورت گرفته بود، طاغوت‌های زمان و عمال سرسپرده آنها را به زیر کشاند.


این بیانیه می‌افزاید: سران جبهه کفر و استعمار که منافع خود را از دست رفته می‌بینند و انقلاب‌های اخیر را برگرفته از جمهوری اسلامی می‌دانند به دنبال انتقا‌م‌گیری از نظام اسلامی ما هستند به همین خاطر مزدوران و نوکران سرسپرده خود را اجیر کرده تا شیرینی این تحولات عظیم را در کام ملت غیور کشورمان تلخ کنند و افکار عمومی را از انقلاب های مردمی در ممالک اسلامی منحرف سازند.


در این بیانیه تاکید شده است: حوادث 25 بهمن 89 که با فراخوان سران فتنه و هماهنگی و همراهی منافقین کور دل صورت گرفت قلب هر انسان آزاده و ایرانی را به درد می آورد. آیا سران فتنه که ادعای حمایت از مردم مصر را اعلام کرده اند، فراموش کرداند که در روز قدس هواداران آنها شعار "نه غزه نه لبنان" را سر دادند، چه دلیلی بر فراخوان حمایت از انقلاب مردم مصر دارند در حالی که مردم مصر خواهان قطع ارتباط با رژیم صهیونستی و آزادی غزه مقاوم هستند.


سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: نتیجه می گیریم فراخوان اخیر سران فتنه در حمایت از مردم مصر نبوده، بلکه در راستای تامین اهداف جبهه استکبار است لذا طلاب و روحانیون و همه بسیجیان این استان ضمن اعلام تجدید عهد و پیمان جاودانه با مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این واقعه اقدامات زشت و سخیف سران فتنه و منافقین خود فروخته را به شدت محکوم می‌کنند.


در پایان این بیانیه آمده است: از مسئولان امنیتی و قضایی خواهانیم هر چه سریع‌تر نسبت به دستگیری، محاکمه و مجازات سران فتنه و سایر عوامل اینگونه وقایع تلخ که باعث جریحه دار شدن قلب های آحاد ملت گردیده اقدام و هرگونه مماشات و ملاحظه‌ای را کنار گذاشته و بدانند دستگیری محاکمه و اعدام این عناصر خود فروخته هیچ آسیبی به نظام مقتدر اسلامی نخواهد رساند بلکه موجبات رضایت و تایید ملت را به همراه خواهد داشت.


پایان پیام/
 

کد خبر 21274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha