بیانیه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در اعتراض به حادثه 25 بهمن

رییس، هیئت رییسه و دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، طی بیانیه ای حادثه 25 بهمن را که توسط سران فتنه و منافقان را به وقوع پیوست را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، در این بیانیه آمده است: بار دیگر منافقان و عوامل استعمار و استکبار جهانی با طراحی فتنه ای شوم در صدد بر هم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی برآمدند؛ این حرکت مذبوحانه که ناشی از دستپاچگی خیزش عمومی امت اسلام در کشورهای اسلامی خصوصاً در منطقه خاورمیانه است بار دیگر پرده از چهره عوامل نفاق در داخل کشور برداشت و این مجریان سفینه سناریوهای شیطانی را بیش از پیش در برابر ملت ایران، امام و شهدا رسواتر کرد.

 

این بیانیه می افزاید: نظام اسلامی تمامی راه های رأفت و تعامل را طی کرد تا شاید سران فتنه 88 که دارای سوابق انقلاب و خدمت می باشند به آغوش ملت بازگردند اما دریغ و درد که به جای استفاده از فرصت، راه تقابل با نظام، ملت، آرمان های امام(ره) و خدمتگزاری آمریکا و اسراییل جنایتکار را برگزیدند.

 

در این بیانیه تصریح شده است: عجبا که حامیان شعار نه غزه نه لبنان، امروز طریق حمایت از مردم مصر را برگزیده اند که ملت در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان فریاد کرده بود که این جز سیاسی کاری و فتنه براگیزی جهت انتقام از نظام اسلامی و برهم زدن نظم و امنیت و قانون شکنی آشکار در شرایط حساس منطقه و کشور چیز دیگری نبود.

 

در بخش دیگر این بیانیه تأکید شده است: بلاشک تمامی تبعات این اقدام شوم ننگین و خون های بر زمین ریخته شده به گردن عناصر اصلی فتنه می باشد و می بایست پاسخگوی اعمال ننگین خود باشند.

 

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در این بیانیه ضمن اعلام انزجار شدید از این اقدام مذبوحانه و بیعت مجدد با آرمان های امام(ره)، شهدا و مقام عظمای ولایت، تقاضای اشد مجازات و برخورد قاطع و قانونی با عوامل فتنه را در تمامی سطوح خواستار شدند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 21281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha