مردم استان یزد خواستار برخورد با فتنه گران شدند

مردم مومن و متدین استان یزد با تجمع و راهپیمایی ضمن محکومیت حوادث 25 بهمن تهران، خواستار برخورد با فتنه گران شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، نمازگزاران شهرستان بافق پس از پایان نماز ظهر و عصر در دسته‌های منسجم از مسجد جامع تا آستان امامزاده عبدالله(ع) این شهر راهپیمایی کردند.

راهیپیمایان با سردادن شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه" ، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر انگلیس" حمایت خود را از ولی فقیه و انزجار خود را از سران فتنه اعلام کردند.

طلاب علوم دینی حوزه علمیه ولی عصر (عج) ابرکوه نیز با تعطیل کردن درس خود و تجمع در محل این حوزه فتنه 25 بهمن را محکوم کردند. 

در این اجتماع طلاب با سر دادن شعارهای "مرگ ضد ولایت فقیه"، "مرگ بر آمریکا"، "تا فتنه نمیرد آرام نمی نشنییم"، "شعار ما یک کلام محاکمه والسلام" خواستار برخورد شدید و قاطع مسئولان دستگاهای قضایی با این فتنه گران شدند.


مردم شهرستان اردکان نیز در یک اقدام خودجوش با شرکت در راهپیمایی اعتراض امیز خواستار محاکمه سران فتنه شدند.

این راهپیمایی مردمی با حضور اقشار مختلف مردم اردکان از روبه روی حوزه علمیه آغاز و تا میدان بسیج ادامه یافت.

 

در شهرستان میبد نیز مردم متدین وشهیدپرور این شهرستان با حضور در راهپیمایی خشم وانزجارخود را نسبت به فتنه 25بهمن به نمایش گذاشتند.
 

شرکت کنندگان دراین راهپیمایی با سردادن شعارهایی فتنه 25 بهمن را محکوم کردند و از قوه قضایی کشورخواستارمحاکمه سران فتنه شدند.

 

جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان مهریز نیز با برگزاری راهپیمایی و تجمع، خواستار محاکمه و مجازات سران فتنه شدند.


مردم با شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر سران فتنه بر حمایت خود از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی تاکید کردند.

سید ناصر امامی میبدی، فرماندار خاتم نیز در جمع اولیای دانش آموزان این شهرستان، با اشاره به فتنه اخیر دشمنان در ایجاد اغتشاش گفت: سران فتنه با تحریک تعدادی افراد فریب خورده، باعث ایجاد اغتشاشات شدند.

امامی میبدی بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با سران فتنه تاکید کرد و افزود: هرچه زودتر باید با آنها برخورد شود.

امامی همچنین با اشاره به جنگ نرم دشمنان، اظهار داشت: جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران بیشتر علیه جوانان و دانش آموزان است که آموزش و پرورش باید در این زمینه برنامه ریزی نموده و توطئه های آنها علیه کشورمان را خنثی کند.

وی تصریح کرد: اولیا و مربیان دانش آموزان باید در تربیت نسل جدید و آینده سازان این میهن حداکثر تلاش را به کار گیرند.

فرماندار خاتم تصریح کرد: اولین پایگاه اجتماعی که فرزندان با آنان خو گرفته و در تربیت آنها نقش اصلی را ایفا میکند خانواده است لذا اولیا باید در تربیت فرزندان خود تلاش نموده و مربیان نیز با آموزش صحیح در پرورش این نو نهالان و آینده سازان ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزند.
 

پایان پیام/

کد خبر 21289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha