برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی بزرگ عاشورائیان

ایستگاه صلواتی به همت کانون فرهنگی و هنری محبان سالار شهیدان(ع) شهر ایلام در مسیر پیاده روی بزرگ عاشورائیان از ایلام به مقصد امامزاده علی صالح(ع) دایر می شود.

سجاد لطفی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان(ع) شهر ایلام، صبح امروز(13 دی) با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: این راهپیمایی بزرگ با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان از صبح فردا پنجشنبه(14 دی) همزان با اربعین حسینی در شهر ایلام برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه در مسیر این راهپمایی ایستگاه صلواتی توسط این کانون برپا می شود، تصریح کرد: برپایی ایستگاه بلوتوث، ایستگاه پذیرایی از عزاداران حسینی و غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی در مسیر این راهپیمایی برپا خواهد شد.


لطفی، ابراز کرد: علاوه بر این فعالیت ها، دسته عزاداری این کانون نیز با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان در مسیر راهپیمایی، عزاداران حسینی را همراهی خواهد کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سالار شهیدان(ع) شهر ایلام، ابراز کرد: در ایستگاه بلوتوث، نماهنگ ها، تصاویر و کلیپ ها دینی و مذهبی از طریق دستگاه های بلوتوث به همشهریان و عزاداران حسینی در مسیر این راهپیمایی عرضه می شود.


وی، در پایان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، ترویج فرهنگ عاشواریی و حسینی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه در بین نسل جوان است.


گفتنی است، راهپیمایی 10 هزار نفری مردم عزادار ایلام به سمت امامزاده علی صالح(ع) صبح فردا با حضور اقشار مختلف مردم این استان برگزار می شود.


پایان پیام/ 

کد خبر 212908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha