مردم بصیر ایران پیروی از رهبری را روز جمعه به نمایش می گذارند

استاندار یزد با محکومیت حرکت اخیز فتنه گران در 25 بهمن گفت: مردم همواره با هوشیاری و بصیرت مجری کامل فرامین رهبری بوده اند و در روز جمعه نیز در راهپیمایی سراسری، این مهم را اثبات می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمد رضا فلاح زاده، استاندار یزد امروز (28بهمن) در نشست با مدیران این استان حرکات فتنه گران در روز 25 بهمن ماه را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی الهی، قدسی و ملکوتی است که رهبری آن را ولی فقیه و نائب بر حق امام زمان (عج) بر عهده دارد.
 

استاندار یزد گفت: به رغم همه توطئه های دشمنان بیرونی و داخلی و فتنه گران، همانگونه که در طول سی و دو سال گذشته مردم با اطاعت از ولی فقیه در صحنه های مختلف، حضوری فعال و مسئولانه داشته اند، همچنان مسیر خود را پر صلابت ادامه خواهند داد.
 

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب بدانند از این توطئه ها و حرکات مذبوحانه طرفی نخواهند بست و نظام جمهوری اسلامی، روز به روز به سمت قله های تعالی حرکت خواهد کرد.
 

فلاح زاده حضور مردم استان یزد همراه و همگام با مردم سایر نقاط ایران اسلامی، در حمایت از ولایت فقیه را ارج نهاده و ادامه داد: مردم همواره با هوشیاری و بصیرت در صحنه مقابله با جنگ نرم، مجری کامل فرامین رهبری بوده اند و در روز جمعه نیز در راهپیمایی سراسری، این مهم را اثبات خواهند کرد.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه در دور سوم سفر هیات دولت به استان یزد، مصوبات ارزشمندی برای رشد و آبادانی استان، به تصویب رسید، خاطرنشان ساخت: امیدواریم با همکاری و جدیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرائی، اعتبارات مورد نیاز برای مصوبات دور سوم در لایحه بودجه سال آینده لحاظ شود.
 

استاندار یزد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، با قدردانی از همکاری خوب مردم در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، تاثیر اجرای این قانون در تحقق عدالت اجتماعی را یادآور شد.

فلاح زاده از ادارات متولی در امر توزیع خدمات آب، برق و گاز خواست تا همراه با آگاهی بخشی به مردم در این رابطه، فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف را مدنظر داشته باشند.
 

عالیترین مقام اجرائی استان، بر اهمیت توجه به مصرف بهینه انرژی به خصوص در سیستم های گرمایشی، سرمایشی و مصرف آب و حامل های انرژی تاکید کرد.
 

فلاح زاده همچنین با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سفرهای نورزی هموطنان، اظهار داشت: در نوروز، نکات دینی و اسلامی فراوانی از جمله صله ارحام، زیارت قبور شهدا واموات، رفع کینه ها و کدورت ها، نظافت، سیر و سیاحت که در قرآن مورد تاکید قرار گرفته است.
 

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرائی استان یزد به ویژه دستگاه های فرهنگ ساز، معرفی قابلیت ها و توانمندی های استان یزد به میهمانان نوروزی را امری پر اهمیت دانست.
 

استاندار یزد با بیان اینکه هیچ کمبودی در خصوص تامین کالاهای مورد نیاز مردم در ایام نوروز وجود ندارد، بر ضرورت نظارت کامل بر بازار، همچون سال گذشته تاکید کرد.
 

جذب اعتبارات عمرانی دستگاه ها، موضوع دیگری بود که مورد اشاره استاندار یزد قرار گرفت.
 

بنابر گزارش روابط عمومی استانداری، وی بر تسریع دستگاه های اجرائی استان برای جذب کامل بودجه های عمرانی تاکید کرد.
 

در این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 21306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha