محاکمه سریع و قانونی فتنه گران خواسته امروز ملت ایران است

امام جمعه یزد گفت: خواسته امروز مردم سراسر کشور و مسئولان از دستگاه قضایی برخورد سریع، قانونی و به حق با فتنه گران داخلی و خارجی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی صدوقی، امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه حوادث چند روز اخیر فتنه گران پیروزی های اخیر ملت ایران را در آستانه هفته وحدت به کام ملت تلخ کرد خاطرنشان کرد: اگر واقعا فتنه گران قصد حمایت از مردم مصر و تونس را داشتند باید در روز 22بهمن که تمام ملت ایران به خیابان ها آمده و با مقام معظم رهبری، انقلاب،دستاوردهای نظام و مسئولان پیمان مجددی بستند، به میدان می آمدند.

نماینده ولی فقیه در یزد ادامه داد: وقتی در خواستی برای راهپیمایی به وزارت کشور داده می شود مسئولین مرتبط تمام جوانب کار را در نظر می گیرند و آن وقت اجازه یا عدم اجازه خود را اعلام می کنند، حال اگر این فتنه گران واقعا در حرفهای خود صادق هستند، وقتی مجوزی صادر نشد دیگر بر حرف خود تاکید نمی کردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران باید در برابر قانون سر تعظیم فرود می آوردند اظهار داشت: متاسفانه بعضی افراد فتنه گر بر خواسته های تفرقه انگیز خود اصرار و به نظام و قانون جمهوری اسلامی ایران دهن کجی کردند و خواسته شوم خود را در 25 بهمن اجرا و قصد داشتند وحدتی که 22 بهمن در بین مردم ایران ایجاد شده بود را از بین ببرند.

صدوقی با بیان اینکه بازگو کردن آن حوادث شوم در آستانه هفته وحدت باعث ناراحتی مردم و همچنین باعث اشاعه فحشا می شود گفت: مردم ومسئولین از قوه قضائیه که فردی مجتهد بر سکان آن است خواهان محاکمه سران فتنه بدون لحظه ای تامل می باشند وامیدواریم به زودی این خواسته اجرایی شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: فتنه گران بدانند شجره تنومند انقلاب جمهوری اسلامی پس از گذشت سه دهه محکم و استوار شده ومردم همیشه در صحنه نیزگوش به فرمان فرامین مقام معظم رهبری هستند و نخواهند گذاشت خدشه ای براین نظام ودستاوردهای آن وارد شود.

حجت الاسلام صدوقی با اشاره توهین یک فرد در روزنامه اطلاعات در سال56 به مرجعیت گفت: در آن زمان مردم، روحانیان، طلاب و دیگر اقشار مردم چنان بر آشفتند که نظام دچار ترس شده و مردم را به خاک وخون کشاند، آیا حالا که سه دهه از عمر از انقلاب اسلامی گذشته و فرامین دین مبین اسلام پیاده شده است آیا کوچکترین توهینی را به مرجعیت و بویژه شخص مقام معظم رهبری بر خواهند تافت که جواب آن مسلما نه خواهد بود.

 

گفتنی است،  مردم مسلمان و ولایت مدار یزد همگام با دیگر برادران و خواهران دینی خویش در سراسر کشور با حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی پس از نماز جمعه این هفته ضمن محکومیت حوادث اخیر خواستار محاکمه سران فتنه شدند.
 
پایان پیام/
 

کد خبر 21450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha