قوه قضائیه با رعایت قانون در اسرع وقت سران فتنه را مجازات کند

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه وحدت اسلامی یک موضوع و هدف استراتژیک است، گفت: دشمنان در جریان 25 بهمن با استفاده از فتنه گران داخلی طرح ها و نقشه های شوم خود را عملی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی امروز (29 بهمن) در خطبه های نماز جمعه تصریح کرد: در جریان 25 بهمن دشمنان با استفاده از فتنه گران داخلی طرح ها و نقشه های شوم خود را عملی کردند.

  

وی با محکوم کردن حوادث اخیر گفت: از قوه قضائیه می خواهیم با رعایت قانون در اسرع وقت سران فتنه را مجازات کنند.

 

امام جمعه بیرجند افزود: جامعه اسلامی باید بداند دشمنان در صدد آسیب رساندن به مکتب اسلام هستند.

 

وی با بیان اینکه حرص و بخل مانع رستگاری می شود، خاطر نشان کرد: خداوند فرصتی فراوانی برای دسترسی به سعادت در اختیار انسان ها قرار داده است بنابراین باید هوشمندانه از این فرصت استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه در قرآن تاکید فراوان بر امر انفاق شده است، گفت: ظاهر انفاق گذشت کردن است اما باطن آن به معنای بدست آوردن است.

  

وی با بیان اینکه هر بخششی انفاق نامیده نمی شود، افزود: انفاق از مال نامشروع ارزشی ندارد چرا که انفاقی که همراه با محبت و عشق به خداوند باشد مناسب است.

 

به گفته وی، خدمت به مردم و جامعه موجب آرامش روحی و ایجاد شخصیت می شود.

 

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به اینکه انفاق و ایثار درس بزرگ اسلام ، قرآن و اهل بیت(ع) است، تاکید کرد:ا ز آثار ترک انفاق انحطاط و سقوط جامعه است.

 

وی یادآور شد: ترک انفاق حسرت و محرومیت از لطف خدواند را به دنبال دارد و جامعه ای که قرآن می خواند جامعه ای منفق و ایثارگر است.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 21475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha