هدف از فتنه 25 بهمن، مقابله با الگوشدن جریان ارزشی کشور است

رئیس کمیسیون دفاعی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی، هدف از فتنه 25 بهمن را مقابله با الگوشدن جریان ارزشی کشور خواند و گفت: جریان فتنه نمی خواست تا حضور بی تکلف در مناطق محروم، موفقیت های هسته ای و ...الگو شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار غلامرضا کرمی، نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی در تجمع بزرگ راهپیمایی کنندگان پس از نماز جمعه امروز(29بهمن)در محکومیت فتنه گران، طی سخنانی هدف از فتنه 25 بهمن را مقابله با الگوشدن جریان ارزشی کشور خواند.


وی با بیان اینکه جریان فتنه نمی خواست تا حضور بی تکلف در مناطق محروم، موفقیت های هسته ای، توانمندی ها، دستاوردهای نظامی، هدفمندی یارانه ها و بالاخره تأثیر در کشورهای تونس، مصر، یمن و ... الگو شود و از طرفی آمریکا که ناگهان پایه های دوستان خود را که سالها با حمایت آنان بر پهلوی مسلمین فشار می آورد، لرزان دید در صدد اقدام برآمد تا مسائل کشورهای اسلامی تحت الشعاع قرار گیرد.


سردار کرمی در ادامه موسوی و کروبی را دو ضد انقلاب وابسته به اسرائیل برای نوکری این رژیم منحوس معرفی کرد و خواستار برخورد جدی تر قوه قضائیه با آنان شد.


وی ادامه داد: هدف آنان از حادثه 25 بهمن این بود تا ایران را کشوری دیکتاتور جلوه داده و علاوه بر آن اجازه ندهند محوریت انقلابی ایران محسوس شود؛ ضمن آنکه در صدد احیای جنبش فتنه سبز نیز بودند.

 

رئیس کمیسیون دفاعی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که آنان به هیچیک از این خواسته های خود نرسید ند، گفت: حضور مردم یکپارچه تر و قوی تر شد و مجلس هم زنده و استوار در کنار ملت ایستاده است.


وی سپس از هاشمی رفسنجانی خواست تا موضع خود را نسبت به جریان فتنه به صورت شفاف اعلام کند تا در پیشگاه ملت منفور واقع نشود.

 

سردار کرمی در این باره افزود: انتظار ما از هاشمی رفسنجانی تنها گفتن چند جمله در تلویزیون و رادیو نیست بلکه وی و همه کسانی که به نوعی در این فتنه نقش داشتند باید مضوع خود را اعلام کنند.


وی تصریح کرد: البته تصور ما این است که اگر هاشمی اعلام موضع کند سران فتنه در خطاب به وی اظهار کنند تو خود پدر معنوی ما هستی!


رئیس کمیسیون دفاعی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی سپس از دادسرای ویژه روحانیت خواست تا با کسانی که در کسوت روحانیت پشتیبانی کننده جریان فتنه اند از جمله مجمع روحانیون مبارز به شدت برخورد کند.


وی در خطاب به قوه قضائیه هم تأکید کرد: جای مماشات بیش از این وجود ندارد و از آن جایگاه قضائی انتظار برخورد جدی با سران فتنه می رود.


سردار کرمی، گفت: مردم تا کی باید به صحنه بیایند و حمایت خود از اصول و ارزشهای انقلاب را به نمایش بگذارند؟
 

وی در پایان با بیان این مطلب که امروز مردم ایران به همه کسانی که اسم و عنوانی در این مملکت داشته اند، نمره می دهند، گفت: کسانی که نمره آنان کم است چنانچه هر چه سریع تر اعلام موضع نکنند خواست جدی مردم برای محاکمه آنان است.


وی در خطاب به اصلاح طلبان استان هم بیان کرد: باید موضوع خود را روشن کرده و در مصاحبه با جراید، برائت خود را از فتنه گران اعلام دارند تا مردم به آنان هم نمره دهند.

 

 

پایان پیام/
 


 

کد خبر 21484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha