فتنه 25 بهمن مولود حمایت های عناصر ضد انقلاب خارج نشین است

بسیجیان و پاسداران استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای، فتنه 25 بهمن را مولود حمایت های بی دریغ عناصر ضد انقلاب خارج نشین اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست شیطان از آستین عده‌ای خود فروخته بیرون آمد و ننگی دیگر بر دامان فتنه‌گران دنیاپرست و حامیان منافق آنان فرونشاند، بار دیگر یزیدیان و عمله‌های شیطان بزرگ صفحه‌ای سیاه بر پرونده ننگین خود افزودند.


در این بیانیه آمده است: در روز 25 بهمن‌ در حالی که آزادگان جهان متحیر از شکوه مردم در حمایت میلیونی خود از انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن بودند و جهانیان شاهد عمق پایبندی و پشتیبانی ملت ایران از آرمان‌ها و ارزش‌هایی بود که پیر طریقشان، امام خمینی(ره) برای آنها به یادگار گذاشته بود و در شرایطی که بیداری و اسلامی مردم مسلمان منطقه در حال شکل‌گیری بود، تحرکات مسلحانه عده‌ای بی‌هویت، منافق و شرور سبب شد تا طعم تلخی بر اذهان ملت بر جای بماند.


این بیانیه افزوده است: این تحرک وابسته به جریان استکبار با دعوت دو مزدور رسوا شده(موسوی و کروبی) دو چهره شکست خورده، این تشنگان جاه و مقام و این کینه‌توزان تهی مغز برای در خواست تجمع به بهانه حمایت از مردم مصر آغاز شد.

 

فتنه اخیر مولود پلید مستکبران است و حمایت‌های بی‌دریغ مالی و رسانه‌ای عناصر ضد انقلاب خارج‌نشین و سران غرب در شبانه روز گذشته، مهر تاییدی بر آن است.


در این بیانیه با طرح این پرسش که تاچه زمانی قرار است آسایش روانی 70 میلیون ایرانی فدای آشوبگری جمعی محدود شود؟ آمده است: تا چه زمانی قرار است چند صد نفر آشوبگر که صراحتا به عنوان بازوی اجرایی دشمنان خارجی ایران فعالیت می‌کنند، حیثیت نظام اسلامی را به مخاطره بیندازند؟


در ادامه آمده است: طی اغتشاشات 25 بهمن، اقدام تروریستی منافقین و سرکرده‌های فتنه بار دیگر منجر به شهادت دو تن و زخمی شدن چند تن از فرزندان انقلاب و ایران عزیز شد که ما بسیجیان و پاسداران استان مرکزی از استان و دیار امام راحل عظم‌الشأن با اعلام انزجار از این حرکات ددمنشانه و سخیف و ابراز تاسف از به شهادت رسیدن دو تن به دست منافقین، اعلام می‌کنیم، موسوی و کروبی شریک در خون این شهیدان هستند و مجددا تاکید می‌کنیم سران فتنه مصداق بارز محارب با نظام اسلامی هستند، لذا از دستگاه قضایی خواستار آن هستیم که در برخورد با این جنایت‌کاران هرچه سریع‌تر اقدام کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 21530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha