برگزاری آیین اختتامیه اختتامیه های منظومه جشنواره های قرآنی آیات

مسئول دبیرخانه منظومه جشنواره های قرآنی آیات از برگزاری آیین اختتامیه اختتامیه های این جشنواره ها با حضور ائمه جمعه مشهد، تهران و قم و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در 17 اسفند خبرداد.

صالح دریایی فرد، مسئول دبیرخانه دائمی منظومه جشنواره های قرآنی آیات از برگزاری آیین اختتامیه اختتامیه های 8 جشنواره این منظومه خبرداد و به خبرنگار شبستان گفت: این آیین به منظور تجلیل از برگزیدگان جشنواره های استانی، 17 اسفند با حضور شخصیت های فرهنگی قرآنی در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب که در این آیین برگزیدگان 8 جشنواره مورد تجلیل قرار می گیرند، اظهارکرد: نفرات ممتاز جشنواره های شعر قرآنی به زبان فارسی در استان بوشهر، مطبوعات قرآنی مبین به میزبانی استان تهران، هنرهای مفهومی قرآنی به میزبانی سمنان، خوشنویسی و خطاطی قرآنی به میزبانی استان فارس و نرم افزاهای قرآنی به میزبانی استان قم در آیین اختتامیه اختتامیه ها تجلیل می شوند.

دریایی فرد با اشاره به تجلیل از برگزیدگان جشنواره های ملی گرافیک و هنرهای حجمی استان گلستان و عکاسی قرآنی به میزبانی گیلان ادامه داد: نفرات اول تا سوم جشنواره های فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی و ایده های قرآنی و بلوتوث های قرآنی نیز در این آیین با اعطای جوایز نفیس مورد تجلیل قرار می گیرند. 

مسئول دبیرخانه دائمی منظومه جشنواره های قرآنی آیات با اعلام حضور شخصیت های فرهنگی قرآنی در این آیین تصریح کرد: علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ائمه جمعه تهران، مشهد مقدس و قم، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس و جمعی از نمایندگان مردم در خانه ملت در این آیین برای تجلیل از برگزیدگان 8 جشنواره منظومه جشنواره های قرآنی آیات حضور می یابند.

وی با بیان این مطلب که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در آیین جداگانه از برگزیدگان جشنواره مطبوعات قرآنی مبین تجلیل می کند، ابرازکرد: این آیین چهارشنبه، چهارم اسفند برگزار و از برگزیدگان این جشنواره با اعطای جوایز نفیس تجلیل می شود.

دریایی فرد درباره جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان منظومه جشنواره های قرآنی آیات خاطرنشان کرد: هدایای نفیسی همچون کمک هزینه عمره مفرده، سفر به عتبات عالیات، سوریه و سکه های طلا برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده که در آیین اختتامیه اختتامیه ها اعطا می شود.

شایان ذکر است، تمامی علاقه مندان به حضور در این آیین می توانند تا 10 اسفند برای دریافت کارت دعوت به مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور واقع در تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، خیابان شهید هاشمی فر، شماره یک مراجه کنند.

پایان پیام/


 

کد خبر 21531

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha