دستگاه قضا باید بدون هیچ گونه اغماضی با سران فتنه برخورد کند

فرماندار سرپل ذهاب، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با عاملان فتنه اخیر شد و تصریح کرد: برخورد قاطع با سران فتنه باید سریعتر و بدون هیچ گونه اغماضی انجام شود.

مصطفی عظیمی، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب، با تسلیت شهادت دانشجوی بسیجی صانع ژاله در فتنه اخیر، خواستار برخورد قاطع محاکم قضایی با سران فتنه شد و به خبرنگار شبستان گفت: قوه قضائیه باید با کسانی که به عنوان فتنه گر، قصد برهم زدن وحدت عمومی جامعه را دارند، برخوردی قاطع و جدی داشته باشد.

 

وی با تأکید بر اینکه برخورد قاطع با سران فتنه باید سریعتر و بدون هیچ گونه اغماضی انجام شود، افزود: سران فتنه در این مدت از سعه صدر و صبر رهبر فرزانه انقلاب درس نگرفته و از اهداف پلید خود دست برنداشته اند لذا خواست همه ملت ایران است که محاکم قضایی با قاطعیت با آنان برخورد کنند.

 

عظیمی، بیان داشت: سران فتنه باید بدانند که دستشان برای ملت رو شده است و اصرار بر اعمال ننگینشان جز بیزاری بیشتر ملت از آنها نتیجه ای دیگر در بر نخواهد داشت.

 

وی تصریح کرد: عده قلیلی حق ندارند عزت، شرف و آزادگی که حاصل خون صدها شهید و مجاهدت امام راحل و مقام معظم رهبری است را با امیال و هو اهای نفسانی خود خدشه دار کنند.

 

فرماندار سرپل ذهاب، ادامه داد: منافقین و استکبار جهانی می خواهند با دسیسه قرار دادن سران فتنه حرکت مردم مصر را تحت پوشش قرار دهند چرا که ایجاد خاورمیانه اسلامی پایه های استکبار جهانی و اسراییل جنایتکار را فرو خواهد ریخت.

 

وی با اشاره به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم بی گناه در اثر اغتشاشات خیابانی گروهی از نوکران منافقین، خاطر نشان کرد: گردانندگان این حرکت غیردینی و اخلاقی باید پاسخگوی ریختن خون تعدادی از مردم بی گناه و بی دفاع باشند و از آن مهمتر آنها باید جوابگوی ریختن آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 21926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha