خیمه نماز در جاده های آذربایجان شرقی برپا می شود

رییس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، از برپایی خیمه های نماز همزمان با ایام عید در جاده های آذربایجان شرقی خبر داد.

عزیز نوری در گفتگو با خبرنگار شبستان در تبریز به تشریح برنامه های جمعیت هلال احمر در ایام عید و تسهیلات نوروزی این سازمان پرداخت.


نوری از برپایی خیمه های نماز در جاده ها و مناطق مختلف خبر داد و گفت:‌ در 11 نقطه این استان خیمه نماز نصب می شود که با توجه به نبود نمازخانه در برخی مناطق گردشگر پذیر این خیمه ها فعال خواهند بود.


رییس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی همچنین از اجرای طرح فرشگان رحمت برای دومین سال متوالی خبر داد و اذعان داشت: همزمان با ایام عید، طرح فرشتگان رحمت در آذربایجان شرقی با هدف جلب مشارکت های مردمی برای محرومان و کودکان بی بضاعت اجرا می شود.


وی افزود:‌ پذیرایی از گردشگران با شیرنی و چای و اهدای هدیه همراه خواهد بود و 4 هزار بسته فرهنگی برای کودکان تهیه شده است.


رییس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همچنین تراکت و بروشورهای با مضمون امدادی و بهداشتی تهیه شده که در اختیار گردشگران نوروزی قرار خواهد گرفت.


نوری ادامه داد: در مجموع 450 نیروی فعال جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در طرح های ستاد تسهیلات نورزوی هلال احمراستان فعالیت می کنند.


وی با اشاره به گسترش فعالیت های هلال احمر دراستان گفت:‌ با هدف ارتقای فعالیت های امدادی در استان پایگاه امداد هوایی آذربایجان شرقی در نوروز 90 فعال خواهد شد.


رییس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: معاونت های مختلف جمعیت در ایام نوروز نیز برنامه های متنوعی دارند که در این میان معاونت داوطلبان و معاونت جوانان در 29 نقطه استان چادرهای راهنمایی را نصب و به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 21966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha