قوه قضائیه مماشات با سران فتنه را کنار بگذارد

فاطمه رهبر در نطق میان دستور مجلس از دستگاه قضایی خواست بیش از این با سران فتنه مماشات نکرده و اجازه ندهند این مزدوران آمریکایی و صهیونیست‌ بیش از این دل داغدار خانواده شهدا و مردم را به درد آورند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان ،فاطمه رهبر، نماینده‌ تهران، ری و شمیرانات در  مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور  امروز یکشنبه یک اسفند خود  با بیان اینکه کارشناسان بر این باورند که همگام با این پیروزی‌ها،« خاورمیانه اسلامی» متولد خواهد شد، گفت: الگو برداری از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی در مصر، یمن، عراق، ترکیه، لبنان، فلسطین و سوریه، اردن و تونس و دیگر کشورهای اسلامی با هم و در یک جهت در حرکتند.

وی اظهار کرد: خواسته‌ی مردم این کشورها کاملا روشن است، آزادی در تعیین سرنوشت نظام آینده خود، رهایی از حکومت دیکتاتوری و نظامی استقلال در اداره کشور، همکاری با همه کشورهای اسلامی و همسایه، جلوگیری از نفوذ بیگانگان، عدالت اجتماعی و اقتصادی و پیشرفت کشور، مردم سالاری حقیقی و امنیت داخلی و خارجی.

 

وی ادامه داد: همه این علائم نشان می‌دهد قدرتهایی که از دیکتاتورهای منطقه حمایت می‌نمایند امروز راه به جایی نداشته و کوشش می‌کنند این نهضت‌ها را به انحراف کشانده و مانع تغییرات بنیادی شوند.

این عضو فراکسیوان اصولگرایان با بیان اینکه مردم آگاه و غیور مسلمان منطقه به وظیفه‌ی تاریخی خود عمل می کنند و نمی‌گذارند این حرکتهای بی‌نظیر مردمی به نفع آمریکا مصادره شود، گفت: از طرفی نباید گذاشت عده‌ای با ایجاد اختلال این حرکتهای عظیم عدالت خواهی و اسلام گرایی را به انحراف بکشند زیرا عمر رژیم‌های دیکتاتوری در خاورمیانه به پایان رسیده و تا سرنگونی آنان گامی بیش باقی نمانده است.

 

وی افزود: حال که سردمداران آمریکایی و اسراییلی شرایط خاورمیانه را به ضرر خود می‌بینند در پی برنامه‌ریزی‌ها و اجرای حوادث جدید هستند و می‌کوشند تا با تمام قدرت و با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در تمام شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی، در ایجاد آشوب و بحران در داخل کشور اقدام نمایند و با بهره‌گیری از مهره‌های سوخته‌ای چون کروبی، موسوی و خاتمی و سایر عوامل فتنه به اهداف خود نزدیک شوند و ایشان نیز آشکارا و بی‌پرده با پیروی از دستورات آمریکا و انگلیس و اسراییل عینا به نفع آنان شعار داده و عمل نمایند و به صراحت در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده و با راه‌اندازی راهپیمایی‌های غیر قانونی به ماموریت جدید خود بپردازند.

 

رهبر بیان کرد: حمایت آمریکا، اسراییل، انگلیس و گروههای ضد انقلاب مانند منافقین و سلطنت طلب‌ها و جریان‌های ضد انقلاب و تروریستها، همه و همه نشانگر آن است که اصلاح طلبان در ایران با هدف براندازی نرم و انقلاب مخملی با جمهوری اسلامی ایران در ستیزند، آنان با ایجاد عملیات روانی در جنگ نرم در تغییر نگرش، بدبین سازی شهروندان نسبت به حاکمیت، ناکارآمد نشان دادن مسئولان کشور، القای وجود تبعیض و نبود آزادی، القای عقب ماندگی کشور نسبت به کشورهای دیگر، نادیده گرفتن پیشرفت‌ها، القای ناجی بودن گروه فتنه گر و بقیه موارد در نهایت به نفوذ دشمن و بر هم زدن امنیت ملی اقدام کردند.

وی در ادامه  از کمیته بررسی اتفاقات 25 بهمن 89 خواست در اسرع وقت نتایج بررسی را اعلام کند و همچنین  از دستگاه قضایی خواست  بیش از این با سران فتنه مماشات نکرده و اجازه ندهند این مزدوران آمریکایی و صهیونیست‌ بیش از این دل داغدار خانواده شهدا و مردم شریف و انقلابی و با بصیرت را به درد آورند.

 

این نماینده تهران با طرح این سوال  که  تا کی هر روز شاهد پرپر شدن و به شهادت رسیدن جوانان این مملکت به دست عده‌ای مزدور و آشوبگر باشیم، گفت: تا کی شاهد به آتش کشیدن اموال عمومی و خصوصی مردم و زخمی شدن عده‌ای بی‌گناه به دست نوکران اجانب باشیم؟

 

رهبر با بیان این سوال که تا کی شاهد حرمت شکنی‌ها و اهانت‌ها به ارزشهای دینی و انقلابی خود باشیم، گفت: چه کسی پاسخگوی خون به زمین ریخته شهدای 25 بهمن ماه در تهران است؟ خواص بی‌بصیرت با گذشت 20 ماه از شروع فتنه تاکنون مهر سکوت بر لب نهاده و صد البته که مردم بصیر و انقلابی عدم اعلام محکومیت سران فتنه را هم سویی و همگرایی با مجرمین می‌دانند.

 

وی افزود: برکت خون شهدای 25 بهمن ماه سال 89 سبب خیزش عمومی ملت در سراسر کشور علیه سران فتنه شد و برای سران فتنه چه مرد و چه زن، جز اجرای اشد مجازات به جرم افساد فی الارض و بر هم زدن امنیت ملی خواسته دیگری وجود ندارد.

 

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی  در ادامه بیان کرد: در چنین شرایط حساسی باید با همت مضاعف و کار مضاعف، گامهای توسعه و رشد و بالندگی را در مسیر تحقق عدالت و الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت برداریم و با پرهیز از اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای در دایره اصولگرایی، به ملتهای اسلامی منطقه اثبات کنیم که الگویی جز جمهوری اسلامی و ملت ایران را نخواهند داشت و خدا را شاکر باشیم که در عصری زندگی می‌کنیم که بعد از سالیان ظلمت، علاوه به هزاران نعمت خداوند، وجود مقام معظم رهبری را درک می کنیم. رهبر عزیزی که با سعه صدر، شجاعت، صلابت، مدیریت و مهربانی و نورانیت بار اصلی انقلاب را بر عهده گرفتند.

 

نماینده‌ی تهران افزود: ما به وجود مبارک رهبر خود بالیده و عرض می‌کنیم ای سید خراسانی، تحول جهانی در حال رخ دادن است و همانطوری که امام(ره) فرمودند مبارزه دارای 3 مرحله است، اسلامی کردن ایران، اسلامی شدن کشورهای اسلامی، جهانی شدن اسلام.
 

پایان پیام/

کد خبر 22098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha