برگزاری همایش «313 انقلابی» در ساوه

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه از برگزاری همایش «313 انقلابی» همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در ساوه خبر داد. <BR>

علی شعبانی٬ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ گفت: این همایش 20 بهمن به همت کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور شهرستان ساوه در سالن شهید آوینی فرهنگسرای ارشاد این شهر برگزار می شود.


وی از برگزاری نشست سیاسی٬‌ مسابقات ورزشی و گلباران قبور مطهر شهدای روستای حصار قلیچ این شهرستان را از دیگر برنامه دهه فجر مساجد عنوان کرد و افزود: این برنامه ها از 12 تا 22 بهمن ماه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه و با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرا ابوالفضل (ع) برگزار می شود.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه همچنین از برگزاری مراسم سخنرانی در مساجد این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراسم از 12 تا 22 بهمن ماه هر روز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیر المومنین خیابان جمهوری برگزار خواهد شد.


شعبانی با اشاره به برگزاری مراسم سخنرانی مسولین شهرستانی و جلسات پرسش و پاسخ در مساجد٬ تصریح کرد: این مراسم نیز 12 تا 22 بهمن ماه با همکاری اداره ارشاد و کانون فرهنگی و هنری سلمان فارسی برگزار می شود.


وی اظهار کرد: برگزاری مراسم جشن انقلاب در روزهای 17 و 19 بهمن در مساجد امام حسین (ع)٬ حضرت امیرالمومنین (ع) و مسجد جامع روستای آوه از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر مساجد شهرستان ساوه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 221045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha